Times, atsaucoties uz informācijas avotu lidsabiedrībā, raksta, ka British Airways IT pakalpojumus, konkrēti serveru uzturēšanu, iepērk kā ārpakalpojumu no kompānijas CBRE, bet sistēmu apkopes laikā kāds nejauši lidsabiedrības serveriem atslēdzis elektrību.
Pakalpojuma sniedzējs CBRE gan norāda, ka pagaidām tās ir tikai spekulācijas un pieņēmumi, jo aizvien notiek izmeklēšana, kurā CBRE sola "pilnībā sadarboties un atbalstīt izmeklēšanu".
Arī British Airways oficiāli vēl nekomentē tā dēvētā cilvēka faktora iespējamo lomu notikušajā, norādot - šobrīd jāveic rūpīga izmeklēšana.
Jau vēstīts, ka Lielbritānijas nacionālā aviokompānija British Airways sestdien ziņoja, ka datorsistēmu problēmu dēļ visā pasaulē kavējas reisi.
Vēl dienu pēc tam, kad datorsistēmas "nobruka" elektroapgādes traucējumu dēļ, Hītrovas lidostā aizvien valdīja zināms haoss - tobrīd vismaz trešdaļa British Airways izejošo reisu no šīs lidostas bija atcelti, bet atlikušie pamatīgi kavējās.
Aviokompānijai šajā gadījumā līdz zināmai summai nāksies segt arī pasažieru viesnīcu rēķinus un izmaksāt naudu par maltītēm. Tie pasažieri, kas atcelto lidojumu dēļ bija spiesti uzturēties viesnīcās, ir tiesīgi dienā pieprasīt līdz pat 200 mārciņām par istabas īri, līdz 50 mārciņām par transporta izdevumiem no lidostas līdz viesnīcai un līdz 25 mārciņām par pārtikas izdevumiem.
ķibele