Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +2 °C
Apmācies
Pirmdiena, 23. decembris
Viktorija, Balva

Pētījums: Klimata mērķu vārdā ES līdz 2030. gadam jābeidz tirgot auto ar iekšdedzes dzinējiem

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Scorseze
S
Lielāku stulbumu grūti iedomāties, jo cilvēki laikam nesaprot, ka elektrība no gaisa nerodas (vismaz pietiekamā daudzumā noteikti nē), tā ir elementārā fizika. Lai saražotu elektrību dedzinās to pašu gāzi un naftu vai būs jābūvē AES un nekādā "dabas saudzēšana" nesanāks:) Turklāt visi šie "pētijumi" ir atklāts stulbums, jo katru gadu vulkānu izvirdumos gaisā tiek izmesti pelni un gāzes, kuru daudzums vairākas reizes pārsniedz cilvēka saražoto:):):)
zinalabak
z
Pat lietojot visnetīrāko elektrību (dedzinot ogles), tas ir dabai draudzīgāk par iekšdedzes dzinēju lietošanu. https://cleantechnica.com/2017/11/01/electric-cars-release-less-co2-lifetime-diesel-cars-even-powered-dirtiest-electricity-eu/
  • 0
  • 5
Irlielāmērāticams
I
ka vislielāko ekoloģisko ieguvumu varētu sasniegt, ja līdz 2030. gadam eiropieši beigtu vairoties pavisam. Uz to jau mēs neatlaidīgi virzamies.
ede
e
noņemiet iekavas un apskatieties jaunu transporta veidu ( https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=57_v6Xnm0FU )
Kika
K
Karteja tuksa dirsana. Kapec lidz sodienai EP idioti nav parcelusies no Strazburas uz Briseli, bet turpina katru menesi ar lidmasinam lidinaties un piesarnot garisu, turpina ar automasinam parvedat turp un surp, Strazburga - Brisele desmitiem tonu bezjedzigu dokumentu, lai imitetu ka sie 757 idioti strada. Kapec nevienu tas neuztrauc?
ļuļa
ļ
principā jau tas uztrauc praktiski visus ES pilsoņus, bet tā kā tie, kuri tur lidinās un braukā starp strasbūru un briseli paši nosaka likumus un paši maksā sev algas, tad izmaiņas šajā jomā ir maz ticamas :(
  • 14
  • 2
TrollisJT
T
Kas finansē Grīnpīsu?
zinalabak
z
bezpelnas organizacija. sponsore entuziasti un cilveki ar labu sirdsapzinu
  • 2
  • 0
nezināšana ir spēks
n
Kas finansē tevi, kremlin?
  • 3
  • 6
DEF
D
Un kāpec tad ES nevis visai pasaulei? kārtējie idiota murgi nevis pētījums!!!!
Maaris
M
Tapēc, ka ES nav pasaules karalis, kas noteiks, kā citiem jādzīvo.
  • 0
  • 2
karro
k
<<"Auto oglekļa dioksīda emisijas jāpaaugstina pēc iespējas ātrāk. Raugoties uz samazināto oglekļa dioksīda budžetu, ir svarīgi, lai tirgū nonāktu mazu izmešu automašīnas," norādījis profesors Horsts Frīdrihs.>> autor, draugs - vai tiešām Tu raksti to, ko Tu domā? :D "Auto oglekļa dioksīda emisijas jāpaaugstina pēc iespējas ātrāk." (aiziešu, piedarbināšu auto, lai parūc kaut tukšgaitā, emisijas tak jāpaaugstina!)
ļuļa
ļ
1) lūgums nosaukt kaut vienu vienīgu dabai draudzīgu elektrības ieguves veidu 2) viens tankeris vai kruīza kuģis rada aptuveni tādu piesārņojumu kā 200 000 automašīnu. varbūt varētu sākt ar kruīza kuģu ierobežošanu? un tas pats par lidmašīnām. gribiet ierobežot piesārņojumu, paceļiet tādas cenas, lai lidmašīnu satiksme samazinātos uz pusi. bet to jau nevar, tur bagātnieki naudu pelna. bet lai kaut kā radītu aktīvas darbības imitāciju, drāž vidusslāņa pilsoni ar viņa autiņu.
zinalabak
z
1) fotosintēze, bet, vispārīgi runājot, pat netīrākā elektrība ir labāka alternatīva - https://cleantechnica.com/2017/11/01/electric-cars-release-less-co2-lifetime-diesel-cars-even-powered-dirtiest-electricity-eu/ 2) to ir grūtāk, bet arī tas tiek pamazām darīts. sāksim ar vienkāršāko - privāto transportlīdzekli
  • 0
  • 0
:)
:
Vai ogļu dedzināšana, lai iegūtu elektrību elektriskajiem automobiļiem radīs mazāk CO2?
zinalabak
z
Šobrīd ūdeņraža ieguve nav tik tālu attīstījusies, lai tā būtu tiešām labāka alternatīva iekšdedzes dzinējiem https://youtu.be/f7MzFfuNOtY
  • 1
  • 0
zinalabak
z
Jā, radīs par 25% mazāk CO2 https://cleantechnica.com/2017/11/01/electric-cars-release-less-co2-lifetime-diesel-cars-even-powered-dirtiest-electricity-eu/
  • 0
  • 1
Maaris
M
Jā, radīs mazāk. Ogles no EU patērētās enerģijas sastāda ~25%. Lielākie ir dabasgāze, kodolreakcijas un atjaunojamie resursi. Ir vēl arī nafta, bet tas mazāk. Avots: https://bit.ly/2z7QFPn
  • 0
  • 3
trusis nejaukais
t
par uudenjrazha ieguvi nav taisniiba. jaa uudenjrazha ieguve ar elektroliizes procesu ir energoietilpiiga bet to var dariit izmantojot saules energjiju, razhot sahkjidribaatu uudenjradi centralizeet vietaas kur vienmeer ir saule un transporteet peec nepiecieshamiibas, sahkjidrinaats uudenjradis savukaart ir efektiigs energjijas uzglabaashanas veids, protams tas nav vienkaarshi bet tehnologjijas droshai uzglabashanai eksistee jau shodien.
  • 1
  • 2
un vispār
u
Man kā lietotājam ir pilnīgi vienalga, ar ko darbojas mans auto, ar iekšdedzes dzinēju, tranklukoidālo gravicapu vai motora nodalījumā sēž mazs vīriņš un rūc. Mani interesē tikai lai šis autiņš darbotos un būtu nopērkams.
  • 11
  • 1
tikai
t
kurš jums teica, ka vienīgais enerģijas iegūšanas veids ir dedzināt ogles? Ūdeņraža ieguvi elektrolīzes ceļā ieteica jau pionieris Petjka attiecīga nosaukuma padomju filmā kaut kad ap 1972. gadu, bet vēl labus 30 gadus pirms Petjkas tāda shēma tika ieteikta G. Adamova romānā ''Divu okeānu noslēpums.'' Bet 2018. gadā trampoidālie tumsoņi spriedelē par TECiem kā vienīgo elektrostaciju tipu :P
  • 3
  • 2
N
To pašu var teikt par ūdeņraža dzinējiem. Precīzāk par ūdeņraža iegūšanu izmantojot ''netīro'' elektroenerģiju.
  • 6
  • 3

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits