Pagājušajā nedēļā spāņi nopirka par 80% vairāk alus un par 60% vairāk vīna nekā iepriekšējo septiņu dienu laikā. Vēl populārākas bija olīvas, kas tika iepirktas par 94% vairāk.
Kartupeļu čipsu, šokolādes, saldējuma un anšovu noiets pagājušajā nedēļā salīdzinājumā ar iepriekšējo palielinājās par 76% līdz 87%.
Spāņi, kas paraduši socializēties, apmeklējot kafejnīcas, bārus un publiskas ārtelpas, tagad ir "uzcēluši savu bāru mājās", jauno patēriņa tendenci komentēja Spānijas laikraksts El Pais.
Psiholoģe Olga Kastanjera izskaidroja iepirkšanās paradumu maiņu ar iekšēju nemieru, ko radījis koronavīruss un stingrā komandanta stunda.
"Kad ir liels stress, tad neēd steikus. Šādā situācijā ķermenis alkst pēc cukura un taukiem," Kastanjera pavēstīja El Pais. "Es tagad satikšos ar saviem draugiem Skype, lai iedzertu dažus aliņus," viņa piebilda.
Itamars Toledano