Eiropas tirgus līderis Allianz paziņojis par jaunu reputācijas aizsardzības polisi pret iespējamo skandālu sekām, it īpaši ienākumu zaudēšanas. Kompānija arī piedāvās profesionālus padomus krīžu vadībā.
"Mēs vēlamies aizsargāt mūsu klientus pirms krīzēm, to laikā un pēc tam," pavēstīja Allianz kompānijas AGCS pārstāvis Martins Čehs.
Bažas par iespējamu kaitējumu no skandāla, kas ātri un plaši izplatās sociālajos medijos, īpaši pastiprinājušās pēdējos piecos gados - Allianz ikgadējais Riska Barometrs 2013.gadā rādīja, ka par kaitējumu reputācijai satraucas katra desmitā kompānija, bet tagad tas satrauc katru astoto firmu.
Pārapdrošinātājs Munich Re reputācijas aizsardzības polisi piedāvā jau kopš 2012. gada.
"Sākumā galvenā tēma bija kiberdraudi, taču kopš 2015.-2016. gada galvenokārt pieaug pieprasījums pēc reputācijas aizsardzības," pavēstīja Munich Re pārstāve. "Pieaugot notikumu apjomam, kuri attiecas uz reputāciju, pieaug pieprasījums pēc attiecīgiem apdrošināšanas risinājumiem."