Tiesa, pēc pāris minūtēm problēma tika novērsta.Paredzēts, ka Bosfora šauruma transporta līnija kopumā stiepsies 13,6 kilometru garumā, kurā ietilpst 1,4 kilometrus garš zemūdens tunelis, kas iegremdēts 56 metru dziļumā zem jūras līmeņa. Valdībai tuneļa būve kopumā izmaksās aptuveni trīs miljardus eiro.Par šāda tuneļa izbūvi 1860.gadā jau runājis Osmaņu impērijas sultāns Abduls Medžids. 2004.gadā šo ieceri atdzīvināja Turcijas premjerministrs, bijušais Stambulas mērs Redžeps Tajips Erdogans, kurš bija iecerējis arī citus grandiozus būvniecības projektus Stambulas pilnveidošanai. Viņš plānoja Stambulā uzbūvēt arī trešo lidostu, paralēlo kanālu un trešo tiltu.Bet Erdogana milzīgās ambīcijas bija arī viens no cēloņiem jūnijā Turcijā pieredzētajiem plašajiem, pret valdību vērstajiem protestiem. Demonstranti pauda neapmierinātību, ka premjera plānu dēļ no mājām tiek izlikti cilvēki un pilsētā tiek likvidēti parki.Transports ir nozīmīga problēma Stambulā. Ik dienu abus tiltus, kas uzbūvēti pār Bosforu, cenšas šķērsot aptuveni divi miljoni cilvēku.Jau vēstīts, ka pasaulē pirmais dzelzceļa tunelis, kas savieno divus kontinentus, tika svinīgi atklāts otrdien. Tomēr tas vēl nav pilnībā izmantojams.
Turcijas zemūdens tunelī dienu pēc atklāšanas pazūd elektrība; pasažieriem jāiet kājām
Turcijas Bosfora šauruma dzelzceļa tunelī trešdien, 30.oktobrī, - dienu pēc svinīgās atklāšanas - pazudusi elektrība, liekot pasažieriem daļu ceļa mērot kājām.Trešdien tunelī uz laiku pazuda elektrība, tādēļ vilciens apstājās un pasažieriem nācās iet kājām pa dzelzceļa sliedēm, ziņoja aģentūra Dogan.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.