Laika ziņas
Šodien
Daļēji saulains
Rīgā -1 °C
Daļēji saulains
Piektdiena, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris

Informātikas lielākā problēma - tās neiekļaušana citos mācību priekšmetos

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Alistair
A
La te9ne9breuse 29 juil hey j'aime ton site, excellent de lire des chsoes comme e7a un matin avec la teate dans les nuages !!! continue comme ca notre meilleur mono :) merci encore pour tout !!! bizouuu
D
Sorry, jau tagad skolēni ar stulbajām darba burtnīcām neiemācās rakstīt!! Neprot ne likt pieturzīmes, ne izteikt savu domu paplašinātos teikumos!! un kas būs, ja šito rakstīto ieviesīs?? būsim truli kā ārzemnieki??
jans
j
Jāveido datorgrāmatas,spēles mācību priekšmetos,mācibu uzdevumi,testi,datorprogrammas konkrēta māc.priekšmeta apgūšanai.Paralēli ir jābūt grāmatai,kura skaidro un vada,dod arī pamatmateriālu.Piem.,vēsturē ir jāiekļauj mācību materiāla balstīšana uz dokumentiem,to analīzes,jāveido spēles,kuras ietvertu visu apgūstamo materiālu un terminus.Jāmodernizē visas klases,lai katrs skolnieks ienākot varētu pieslēgties klases(skolotāja) tīklam un kontrolei ar SAVU datoru.Skaidrs,ka skolotājam jābūt pārākam par skolēnu tehnoloģijās.Šobrīd bieži skolēni ir pārāki datorzināšanās par dažiem skolotājiem.utt.
Pensis
P
Nevajag pārspīlēt! Tad zūd prieks'meta jēga, ja aizraujas ar tehnoloģijām.
sociāldemokrāts
s
marxo, tevis piesaukto valstu izglītības sistēmas ir ļoti atšķirīgas. Un ASV izglītības sistēma, pēc novērtējuma ir zem vīdēja līmeņa. Viens no augstākajiem vērtējumiem ir Somijai. Ja atmet ideoloģiju, tad Padomijas izglītība nebija no sliktā gala un noteikti labāka par Amerikas.
marxo sociāldemokrātam
m
Izglītības patiesais mērs ir valsts ekonomiskais stāvoklis un tās pilsoņu labklājība. Ja tā padomju Latvijas izglītība būtu bijusi tik laba, tad mēs nebūtu tādā pakaļā! Latvijas valsti pēdējos 20 gadus vadījuši padomju Latvijas izglītības "izcilnieki", labāko skolu un augstskolu absolventi, sarkano diplomu īpašnieki! Ko dod izglītība bez sociālās atbildības sajūtas? Vai dr. Mengeli drīkstētu saukt par labu ārstu - viņam taču bija spīdoša izglītība, pēc būtības? Tā pieminētā vērtēšanas sistēma ir absolūti ačgārna, jo viņa nepasaka neko!
  • 0
  • 0
marxo-socialdemokrātam
m
Izglītības sistēmas lielākā problēma ir atpalicība domāšanā un nevēlēšanās būt inovatīvam. Jebkura dzīves sfēra - bizness, medicīna, sports vai māksla iet roku rokā ar tehnoloģiju attīstību. Nav iedomājama veiksmīga attīstība jebkurā no šīm jomām bez iešanas līdzi laikam. Neizmantojot jaunāko tu kļūsti par zaudētāju gan lokāli, gan pasaules mērogā. Izglītības sistēma Latvijā ir izteikti regresīva, viss jaunais tiek uzņemts caur NĒ, NEVAJAG vai PRIEKŠ KAM! Tā ir realitāte. Latvijas izglītības sistēma pa lielam vēl dzīvo Cimzes semināra laikā + komunistiskās ideoloģijas uzslāņojuma iespaidā. Sīko motoriku un tēlaino domāšanu var mācīt ne tikai tamborējot! Vai nevienam neliekas dīvaini, ka Latvijas izglītības sistēma ir diametrāli pretēja Vakareiropas, US vai Austrālijas izglītības sistēmām? Bet tas jau ir stāsts par "šofera" dēliem IZM!
sociāldemokrāts
s
Pirmo reizi tiku pie datora 30 gadu vecumā. Pēc savas pieredzes varu pateikt, ka jebkura programma ir apgūstama dažos mēnešos. Pats esmu apguvis trīs CAD programmas... vēsi. Datorprasmēs nav neka tāda, ko vajadzētu sākt apgūt sākumskolā. Pamatskolas beidzējiem ir jāprot teksta redaktors, tabulas un e-pasts, ko mūsdienās nav iespējams nemācīties arī bez nekādām speciālajām izglītības programmām. Bērniem ir jāattīsta sīkā motorika, tēlainā domāšana, jāmāca mūzika, loģika, rokdarbu iemaņas, veiklība.
ojaars
o
Autores arhīva bilde nav autora!Tiešām citplānētieši!
....
.
Jauks raksts, bet ieteikumi gan novecojuši, jo ļoti daudzās skolās tā jau dara un pie tam labu laiku.
Sandra Bukovska
S
Kādi ir Jūsu praktiskie ieteikumi, kā uzlabot skolēnu digitālās prasmes? Ja šie ieteikumi Jūsu izglītības iestādē ir ieviesti, kādi ir nākamie mērķi, kurus esat noteikuši?
  • 1
  • 1
informātiķe
i
Piekrītu un paužu līdzīgas idejas, ja vien varu.
aradhana
a
Idejas nav sliktas, BET - tikai no vidējā skolas vecuma, kad bērni vismaz pasmatvilcienos izveidojuši savu rokrakstu, pieraduši lasīt fiziskas grāmatas, stabili rēķina galvā 100 apjomā. Pretējā gadījumā rezultāts būs izglītoti, bet sadzīviski bezpalīdzīgi cilvēkbērni.
domāju
d
Pamatprasmes jāmācās paralēli ar tehnoloģiju apgūšanu, jo svarīgi mazajiem mācīt, ka dators un internets nav vieta tikai izklaidēm - spēlēm, ko daudzi iepazīst jau pirmsskolas vecumā mājās, bet plaši un gudri izmantojams darba rīks.
  • 5
  • 0
zasa
z
Labas idejas, atbalstu! Pie tam aktuāli informātikas pamatprasmes mācīt jau no 1.klases, bērniem patīk un ir tik daudz iespēju stundas papildināt ar interesantiem digitāliem materiāliem.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Jaunumi

Vairāk Jaunumi