Latvija un pat Baltija ir salīdzinoši mazs tirgus, lai varētu akumulēt un izmantot visu labāko, kas pasaulē un Eiropā ir paveikts sporta mārketingā. Tomēr neatkarīgi no tā mums ir jāmācās augt un attīstīties, norādīja konferences rīkotāji. Iespējas un problemātika ir līdzīga visur – šajos ekonomiskajos apstākļos sporta pasākumi tiek apmeklēti mazāk, bet ir arī sacensības vai notikumi, kur skatītāju pat ir vairāk nekā agrāk. Konferencei ir piesaistīti augstas kvalifikācijas lektori. Starp tiem jāmin Viljams Fentons no "Sponsorship Ideas", kurš pārstāvēs arī Eiropas Sponsorēšanas asociāciju. Uztāties piekrituši pārstāvji no basketbola kluba "Žalgiris", "Adidas Moscow", "Carlsberg". Gatavību dalīties pieredzē apstiprinājuši arī Berlīnes pasaules čempionāta vieglatlētikā organizatori un citi vieslektori.
Septembrī Rīgā rīkos Baltijas sporta mārketinga konferenci
Septembra sākumā Rīgā pirmo reizi notiks Baltijas sporta mārketinga konference. Kā pavēstīja konferences rīkotāji Sporta attīstības centrs, konferences mērķis ir dot iespēju nozares pārstāvjiem satikties vienkopus, dalīties pieredzē un zināšanās, mācīties no pieredzējušiem profesionāļiem un viņu veiksmes stāstiem, kā arī vienam no otra, dibināt kontaktus un noslēgt partnerības.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.