Galvenā problēma ir trase. Ir braucieni, kad kaut kas sanāk, ir kad ļoti nesanāk, bet paliek arvien labāk. Pirmais brauciens izdevās. Bija divas kļūdiņas, taču kopumā bija ok. Otrais bija baigi švakais. Visiem jau tādi. Neviens nenobrauc perfekti, varbūt kanādieši, kas veikuši vairākus simtus braucienu. Galvenais nobraukt mačos,” stāsta Tomass, atzīstos, ka 5 – 6 treniņbraucieni palīdzētu labāk “atkost” Vistleras trases knifus.“Ja divas nedēļas brauc – jau sāk apnikt. Ieej tādā automātikā, ka kļūdas jau sāk rasties neuzmanības, nekocentrēšanās dēļ. Tagad braucienu ir tik maz, ka centies katru izdomāt līdz katram sīkuma. Vienīgi bišķi trūkst izjūtas. Kas notiks tad, ja tur vai citur biški kļudīsies. Mājas trasē uzreiz zini, kā kļūdas izlabot, bet šeit tās veļas līdzi.”Pēc Tomasa Dukura domām, sarežģītākā vieta trasē ir no vienpadsmitās līdz trīspadsmitajai virāžai. Arī pēdējā, bet tajā vairs daudz nevarot zaudēt. “Šajā trasē no sešpadsmit virāžam vienkāršas ir varbūt četras.” Dukurs arī gandrīz drošs, ka kopā ar brāli ziemas olimpiskajā spēlēs startēs arī pēc četriem gadiem. “Jau panākta vienošānās ar ārzemju treneriem uz nākamo sezonu – par finansēm, par trenēšanos. Ir daudz iestrādes. Tagad mest pie malas būtu nelaikā. Uzkatu, ka iet pietiekami labi. Neesam fiziski tik švaki, vēl ir iespējas progresēt. Martins vispār ir sezonas līderis. Kāpēc lai beigtu?”Skeletonistu sacensības Vistlerā sāksies naktī uz piektdienu pēc Latvijas laika. Pirmā brauciena starts plkst.4.30. Pirmajā braucienā Martins startēs ar pirmo, bet Tomass – ar ceturto kārtas numuru.
Olimpisko čempionu noskaidros četru braucienu summā.