Šobrīd sāksies līgumā paredzētais Elisona pauzes periods sešu mēnešu garumā, kura laikā viņš nevarēs pievienoties nevienai citai komandai. pagaidām Elisona jaunā mājvieta nav nosaukta, taču jau ziemā tika daudz runāts par to, ka “McLaren” vēlas viņu nolīgt aizejošā Padija Lava vietā. Taču interesi par Elisonu izrādīja arī “Ferrari” komanda.
Elisons nokļuva Formulā 1 uzreiz pēc Kembridžas Universitātes pabeigšanas, kad atrada darbu “Benetton” komandas aerodinamikas departamentā. Pēc pāris gadiem viņš jau kļuva par visa departamenta vadītāju tikai “Larrousse” komandā, bet deviņdesmito gadu vidū atkal atgriezās Enstonā.
Nevar aizmirst, ka Elisons jau strādāja “Ferrari” – ziedu laikos no 2000. līdz 2004.gadam viņš bija viens no aerodinamikas departamenta vadītājiem. Vēlāk Flavio Briatore jau “Renault” komandas uzdevumā piedāvāja Elisonam tehniskā direktora vietnieka amatu un brits atkal atgriezās Enstonā, kur izcīnīja arī divus titulus kopā ar Fernando Alonso. Kopš 2009.gada viņš ir tehniskais direktors un pilnībā atbildīgs arī par “Lotus” jauno modeļu E20 un E21 konstruēšanu.
Tostarp iespējamais Elisona aizstājējs “Lotus” komandā Nikolass Česters arī ir pabeidzis Kembridžas Universitāti un F1 sācis ar “Arrows” 1995.gadā, bet 2000.gadā viņš jau pievienojās “Renault”. Līdz šim Enstonas komandā viņš pildīja Inženierijas departamenta vadītāja amatu.