Šobrīd noskaidrojies, ka “McLaren” komanda nav izmantojusi iespēju pagarināt līgumu ar “Mercedes” par dzinēju piegādi 2015.gadā un pēdējais termiņš tam jau ir garām.
“Tas nozīmē tikai vienu – “Honda” ienāks 2015.gadā,” raksta vācu laikraksts.
Turklāt pēc publikācijas spriežot, “Honda” kompānija, kas finansu krīzes ietekmē pameta Formulu 1 2008.gadā, ir gatava piegādāt V6 turbo dzinējus “McLaren” komandai par brīvu. Savas attīstības izmaksas “Honda” kompānija subsidēs ar vienu vai pat divām klientu komandām, kas varētu būt “Sauber” un/vai “Lotus”.
Arī “Lotus” komanda iespējams meklē jaunu dzinēju partneri, jo “Renault” motori ir ne tikai dārgākie, bet arī pieprasītākie un tieši Enstonas komanda var palika ‘aiz borta’.
Pēc neoficiālas informācijas “Renault” motoru piegāde no 2014.gada sezonā katrai komandai izmaksās 20 līdz 23 miljonus Eiro, kamēr “Mercedes” motoru gadījumā šī summa būs 17 līdz 19 miljoni. Vislētākie acīmredzot būs “Ferrari” dzinēji, kas sezonā maksās 15 līdz 17 miljonus.
Tostarp “McLaren” komandas boss Martins Virmāršs neizslēdza iespēju, ka komanda varētu atgriezties pie sava oriģinālā oranžā krāsojuma, kuru tā izmanto GT sacīkstēs. Ja sadarbība ar “Mercedes” beidzas pēc 2014.gada, tad “McLaren” vairs nav iemesls krāsot mašīnas sudrabotā krāsā un gadījumā, ja jaunajam titulsponsoram, kurš esot jau nolīgts, patiks oranžā krāsa, mēs varam sagaidīt tās atgriešanos 2015.gadā.