Kamēr “McLaren” komanda tehniskā direktora lomai ir nozīmējusi Timu Gosu, Padijs Lovs visdrīzāk jau ir vienojies ar “Mercedes” komandu par pievienošanos tai 2014.gadā – tieši par šādu scenāriju tika baumots jau iepriekš.
Lai arī “McLaren” šīs ziņas pasniedza kā pašsaprotamu situācijas attīstību, ir skaidrs, ka Lova aiziešana ir smags trieciens Vokingas komandai, kura tikai pirms 12 mēnešiem nozīmēja Padiju Lovu tehniskā direktora amatā – šajā simboliskajā amatā iepriekš darbojās Adrians Ņūvijs un Padijs Lovs tikai ar savu lielisko darbu izpelnījās šādu godu.
Arī Džensons Batons intervijā pērn izteicās, ka Luisa Hamiltona aiziešana no komandas nav smags tireciens, bet, piemēram, Padija Lova aiziešana gan būtu. Tieši ar Lova darbu komandā Batons saistīja savus nākotnes panākumus.
Tostarp Goss pievienojās “McLaren” komandai 1990.gadā un viņš kļūs tikai par piekto cilvēku aiz Džona Bernarda, Gordona Mareja, Adiana Ņūvija un Padija Lova, kas Vokingas vienībā nesīs tehniskā direktora nosaukumu. Pēdējos gados Goss bija inženierijas nodaļas vadītājs un tādejādi bija dziļi iesaistīts visu pēdējo modeļu projektēšanā un attīstībā. Padija Lova demisijas gadījumā loģiskākais pēctecijas ir tieši Goss.
Jāpiebilst, ka šīs pārmaiņas šobrīd nenāks par labu nevienai no iesaistītajām komandām – “McLaren” šī gada modeļa attīstībā un, protams, jaunā modeļa projektēšanā Lovs netiks pielists, savukārt “Mercedes” komandā Lova ieguldījumu varētu just uz 2014.gada sezonas otro daļu. Tostarp tuvākie “McLaren” konkurenti “Ferrari”, “Red Bull” un “Lotus” komandas šobrīd var berzēt rokas – no spēles galda ir noņemta ļoti spēcīga figūra, kas pēdējos gadus noturēja “McLaren” augstākajā tehniskajā līmenī sezonas gaitā.