Lielāko daļu rīta sesijas, izmantojot jaunās “Pirelli” cietākā sastāva riepas, vadībā atradās “Toro Rosso” komandas pilots Daniels Rikjardo, taču pēdējās minūtēs viņš atkrita uz trešo pozīciju. Vispirms vadību iekaroja “Force India” vienīgais līdz šim nolīgtais pilots Pols di Resta, bet mirkli vēlāk uz pirmo vietu pakāpās Romēns Grožāns no “Lotus” komandas.
“Mercedes” komandai šī diena izvērtās neveiksmīga. Niko Rosbergs no rīta veica tikai 14 apļus, pirms formula ar kūpošu aizmuguri trasē apstājās. Vainīga esot bijusi problēma ar elektību, taču vairs šajā dienā Rosbergs trasē neizbrauca un komanda darbu turpinās rīt.
Rīts nepadevās labs arī “McLaren” vienībai, kuras pilots Džensons Batons veica tikai trīs apļus pirms mašīnai salūza degvielas padeves sūknis. Trasē brits varēja atgriezties tikai pēcpusdienā.
Tad arī spēku samēri ievērojami mainījās un dienas labāko rezultātu 1:18.861 pēdējās minūtēs, arī ar cietākajām pieejamajām riepām, sasniedza rīta neveiksminieks Batons, par spīti tam, ka arī visā dienā kopumā viņš veica tikai 37 apļus, kas ir krietni mazāk nekā galvenie konkurenti.
Sniegumu pēcpusdienā uzlaboja arī Marks Vēbers ar “Red Bull” formulu, ko komanda rūpīgi apsargā no konkurentu acīm – austrālietim otrā vieta, taču līdz Batonam vairāk kā 0.8 sekundes. Trešajā vietā pirmajā dienā palika Grožāns, kurš Batonam zaudēja mazliet vairāk par 0.9 sekundēm.
Di Resta dienas beigās ieņēma ceturto vietu, veicot vairāk apļus par citiem pilotiem – 89.
Debitants Makss Čiltons no “Marussia” komandas tikmēr pēcpusdienā izlidoja no trases un palika pēdējais.
F1 testu braucienu 1. dienas rezultāti
Heresa, Spānija (5. februāris)