Uzreiz pēc Spānijas GP izcīņas “Pirelli Motorsport” boss Pols Hemberijs izteicās, ka izmaiņas varētu sekot jau uz Lielbritānijas GP, bet tagad termiņš pārnests uz vienu posmu vēlāk.
“Mūsu mērķis ir nodrošināt komandas ar jaunu riepu tipu diapazonu, kas apvieno 2012.gada riepu stabilitāti un šī gada riepu snieguma rādītājus,” paziņoja Hemberijs. “Kā kompānija mēs vienmēr esam spējuši reaģēt strauji un veikt uzlabojumus, kur tie ir nepieciešami.”
“Kad bijām izpētījuši datus pēc pirmajiem posmiem, mēs nolēmām veikt izmaiņas, jo arī pēc Spānijas GP kļuva skaidrs, ka boksu apmeklējumu skaits ir pārāk liels,” turpināja brits. “Spānijas GP uzvaru nesošā stratēģija bija ar četriem boksu apmeklējumiem un tik daudz līdz šim mūsu jaunāko laiku vēsturē ir gadījies tikai vienu reizi. Mūsu izmaiņas nozīmē, ka riepas netiks tik strauji nodeldētas un tas samazinās boksu apmeklējumu skaitu.”
“Ņemot vērā ierobežoto testu skaitu, tagad ir skaidrs, ka mūsu oriģinālās 2013.gada riepas bija pārāk tendētas uz snieguma uzlabošanu,” skaidroja Hemberijs. “Taču, kad esam definējuši problēmu, mēs plānojam to strauji novērst. Ir vērts piebilst, ka ziemas testi notiek pie krietni zemākām temperatūrām nekā sacīkstes sezonas laikā.”
Otra problēma, ar ko pēdējos posmos saskārās “Pirelli” bija vairāki gadījumi, kad riepas virsējais slānis atdalījās no kordas un riepa izjuka. Hemberijs uzsvēra, ka pie vainas esot asās oglekļa šķiedras atlūzas, uz kurām riepas tiek bojātas un ekstrēmu slodžu un augstās temperatūras rezultātā vēlāk burtiski izjūk.