Runas par to, ka “Ferrari” komandai ir ievērojami vairāk varas pār Formula 1 tehnisko noteikumu izmaiņām nekā konkurentiem, cirkulē jau vairākus gadus. Tagad tam ir parādījies apstiprinājums, jo publiskots dokuments, kas regulē iespējamo Formula 1 čempionāta kotēšanas uzsākšanu sākotnējā publiskajā piedāvājumā Singapūras biržā. Šis dokuments atklāj “Ferrari” varu pār Formula 1 čempionātu.
169 lappušu biezais dokuments atklāj, ka “Ferrari” komandai ir veto tiesības attiecībā uz tehniskajām izmaiņām noteikumos. Pēc neoficiālas informācijas, pirmo reizi “Ferrari” komandai šādas veto tiesības piešķirtas 2005.gadā, tomēr pagaidām nav skaidrs vai komanda no Maranello tās ir izmantojusi.
Nevar aizmirst, ka “Ferrari” prezidents Luka di Montidzemolo jau vairākkārt ir kritizējis pārāk lielo ieciklēšanos uz aerodinamikas nozīmi Formula 1 čempionātā, kā arī aicinājis ieviest trīs pilotu komandas. Jau nākamajā sezonā stājas spējā V6 dzinēju noteikumi ar krietni lielāku uzsvaru uz enerģijas atgūšanas sistēmām, lai gan sākotnēji “Ferrari” nebija sajūsmā par šādu risinājumu, kas neiet roku rokā ar kompānijas ielas sporta automobiļu filozofiju.
Tostarp jau pieminētais dokuments arī atklāj, ka Montidzemolo ir piedāvāti 0,25% no Formula 1 čempionāta akciju daļām gadījumā, ja notiks kotēšanas uzsākšana Singapūras biržā. Savukārt “Ferrari” komanda arī turpmāk saglabās papildus naudas bonusu par savu vēsturisko līdzdalību Formula 1 čempionātā.