Katra komanda uz Grand Prix posmiem drīkst vest līdz ne vairāk kā 60 darbiniekus, kas saistīti tieši ar sacīkšu tehniskajām aktivitātēm un pirms Melburnas atklāšanas posma pacēlusies diskusija vai pie šiem 60 var pieskaitīt arī pilotu fizioterapeitus, kuri apvienošanas kārtībā veic arī citus dabrus: piemēram rāda pilotiem apļa laiku informāciju no boksu celiņa vai pat palīdz turēt bremžu dzesētājus.
FIA tehniskais delegāts Čarlijs Vaitings ir nolēmis pacelt šo jautājumu, bet komandas nav vienisprātis šajā ziņā.
“Fizioterapeitiem ir jānodarbojas ar saviem tiešajiem pienākumiem, jāpadzirda vai jābaro piloti, jāuzsit viņiem uz pleca, jādod padomi un tā tālāk,” skaidroja Vaitings. “Tomēr daudzi no viņiem cilā informācijas dēli boksu celiņā vai pat palīdz dzesēt bremzes un apsegt riepas ar riepu sildītājiem. Tas nozīmē, ka viņi ir daļa no 60 tehniskajiem darbiniekiem. Mēs savu nostāju esam pauduši skaidri, lai arī daļa no komandām tam nepiekrīt.”
Daudzu pilotu fizioterapeiti darbu apvienošanas kārtībā darbojas ar informācijas dēļiem – foto redzams Heiki Hovinens testos Heresā. Soms ir Sebastiana Fetela fiziskās sagatavotības treneris. Līdzīgi ir arī Džensona Batona vai Fernando Alonso fizioterapeitiem.