”Peugeot 208 R5” aizstās līdzšinējo ”207 S2000” rallija spēkratu. Pēctecis izstrādāts jaunajai “R5″ kategorijai, kas čempionātos tiks ieviesta, sākot ar nākamā gada aprīli un, pēc FIA domām, ar laiku ļaus nomainīt pārlieku dārgos “Super 2000″ spēkratus.
Jaunajā kategorijā “R5″ iekļūs automobiļi, kas izstrādāti uz sērijveida modeļu bāzes un izgatavoti ne mazāk kā 25 tūkstošos vienību. Atbilstoši klases prasībām “Peugeot 208″ rallija modifikācija aprīkota ar pilnpiedziņas sistēmu un piecpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu. Spēka agregāts – 1,6 litru turbopūtes benzīna dzinējs ar 280 zirgspēku jaudu un 400 ņūtonmetru griezes momentu.
Privātās komandas “Peugeot 208″ rallija modifikāciju varēs iegādāties, sākot ar nākamā gada otro pusi. “R5″ klases automobiļa maksimālā iespējamā cena ierobežota pie 180 tūkstoš eiro atzīmes.
Savukārt ”Hyundai i20 WRC” bolīdu izstrādājusi autoražotāja nodaļa Eiropā. Nākamgad ”Hyundai” startēs atsevišķos čempionāta posmos, tomēr 2014. gadā startēs visos sezonas posmos. Pagaidām ”Hyundai” neatklāj, kad tieši spēkrats debitēs trasē un kādi autosportisti ar tiem brauks. Atgādinām, ka ”Hyundai” startēja WRC no 2000. līdz 2003. gadam ar bolīdu uz ”Accent” modeļa bāzes, tomēr augstāku pozīciju par ceturto neguva.
Pašlaik savu rallija programmu nākamā gada pasaules čempionātam apstiprinājis tikai ”Volkswagen” koncerns. Šogad WRC startē arī ”Citroen”, ”Ford” un ”MINI”, tomēr neviena no šīm kompānijām pagaidām negarantē rūpnīcas komandas uzturēšanu arī nākamā gada sezonā.