Sacīkstes izskaņā, izmantojot vieglu formulu un mīkstākās “Pirelli” riepas, Fetels mēģināja noķert trešā vietā esošo Luisu Hamiltonu. Pakaļdzīšanās procesa laikā vācietis uzrādīja sacīkstes ātrāko apli – par 1,250s pārspējot tuvāko labāko rezultātu.
Ķīnas GP ātrākie apļi
V | Pilots | Komanda | Laiks | Atst. | Aplis |
1 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1’36.808 | 53 | |
2 | Jenson Button | McLaren | 1’38.058 | 1.250 | 56 |
3 | Valtteri Bottas | Williams-Renault | 1’38.200 | 1.392 | 53 |
4 | Fernando Alonso | Ferrari | 1’39.506 | 2.698 | 46 |
5 | Kimi Raikkonen | Lotus-Renault | 1’39.955 | 3.147 | 51 |
6 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’39.981 | 3.173 | 50 |
7 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 1’40.101 | 3.293 | 55 |
8 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso-Ferrari | 1’40.138 | 3.330 | 56 |
9 | Daniel Ricciardo | Toro Rosso-Ferrari | 1’40.240 | 3.432 | 55 |
10 | Felipe Massa | Ferrari | 1’40.284 | 3.476 | 55 |
11 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1’40.563 | 3.755 | 55 |
12 | Nico Hulkenberg | Sauber-Ferrari | 1’40.630 | 3.822 | 31 |
13 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 1’40.968 | 4.160 | 54 |
14 | Sergio Perez | McLaren | 1’41.281 | 4.473 | 55 |
15 | Jules Bianchi | Marussia-Cosworth | 1’41.537 | 4.729 | 35 |
16 | Max Chilton | Marussia-Cosworth | 1’41.978 | 5.170 | 39 |
17 | Charles Pic | Caterham-Renault | 1’41.997 | 5.189 | 48 |
18 | Giedo van der Garde | Caterham-Renault | 1’42.357 | 5.549 | 42 |
19 | Nico Rosberg | Mercedes | 1’43.378 | 6.570 | 7 |
20 | Mark Webber | Red Bull-Renault | 1’43.416 | 6.608 | 12 |
21 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 1’44.257 | 7.449 | 3 |
22 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 1’44.775 | 7.967 | 2 |
Tostarp boksu apmeklējumu ziņā Ķīnā valdīja neredzēta vienprātība – visas komandas, izņemot “McLaren”, izmantoja trīs boksu apmeklējumus. Džensons Batons un Serhio Peress bija vienīgie no finišējušiem, kas boksos devās divas reizes, bet vienīgi Batons izcīnīja punktus. Brits tikai 49.aplī uzlika mīkstā sastāva riepas, kuras sākotnēji centās taupīt, bet pēdējos apļos izspieda visu palikušo dzīvību un samazināja savus apļu laikus par 2 sekundēm. Interesanti, ka Serhio Peress mīkstās riepas izmantoja 2.sacīkstes nogrieznī un pavadīja ar tām trasē tieši tik pat daudz apļus kā Batons. Tomēr Peress nespēja mīkstās riepas veiksmīgi noturēt pie dzīvības un šajā posmā zaudēja četras pozīcijas.
Ķīnas GP riepu startēģija
Pilots | 1.nogrieznis | 2.nogrieznis | 3.nogrieznis | 4.nogrieznis |
Fernando Alonso | mīkstās (6) | vidējās (17) | vidējās (18) | vidējās (15) |
Kimi Raikkonen | mīkstās (6) | vidējās (15) | vidējās (13) | vidējās (22) |
Lewis Hamilton | mīkstās (5) | vidējās (16) | vidējās (16) | vidējās (19) |
Sebastian Vettel | vidējās (14) | vidējās (17) | vidējās (20) | mīkstās (5) |
Jenson Button | vidējās (23) | vidējās (26) | mīkstās (7) | |
Felipe Massa | mīkstās (7) | vidējās (12) | vidējās (17) | vidējās (20) |
Daniel Ricciardo | mīkstās (4) | vidējās (19) | vidējās (15) | vidējās (18) |
Paul di Resta | vidējās (14) | vidējās (18) | vidējās (21) | mīkstās (3) |
Romain Grosjean | mīkstās (7) | vidējās (16) | vidējās (14) | vidējās (19) |
Nico Hulkenberg | vidējās (14) | vidējās (15) | mīkstās (7) | vidējās (20) |
Sergio Perez | vidējās (24) | mīkstās (7) | vidējās (25) | |
Jean-Eric Vergne | vidējās (15) | vidējās (22) | mīkstās (6) | vidējās (13) |
Valtteri Bottas | vidējās (16) | vidējās (18) | vidējās (17) | mīkstās (5) |
Pastor Maldonado | mīkstās (7) | vidējās (16) | vidējās (16) | vidējās (17) |
Jules Bianchi | mīkstās (6) | vidējās (10) | vidējās (16) | vidējās (23) |
Charles Pic | mīkstās (5) | vidējās (12) | vidējās (16) | vidējās (22) |
Max Chilton | mīkstās (7) | vidējās (14) | vidējās (12) | vidējās (22) |
Giedo van der Garde | mīkstās (6) | vidējās (14) | vidējās (17) | vidējās (18) |
Nico Rosberg | mīkstās (5) | vidējās (14) | vidējās (1) | vidējās (1) |
Mark Webber | mīkstās (1) | vidējās (14) | vidējās (0) | |
Adrian Sutil | mīkstās (5) | |||
Esteban Gutierrez | vidējās (4) |
Boksos ātrākie atkal bija “Red Bull” komanda. Pērn ātrākais boksu apmeklējums Ķīnā piederēja “Ferrari” komandai – 20.024s, bet šogad “Red Bull” no šī rezultāta nometa 0,7s. Sebastiana Fetela trīs boksu apmeklējumi summā aizņēma mazāk par vienu minūti – iespaidīga stabilitāte un ātrums. Uzskatāmi to varēja redzēt brīdī, kad vācieties 14.aplī devās boksos vienlaicīgi ar Niko Hulkenbergu un pateicoties zibenīgai darbībai (Fetels boksos ieguva 3,6s attiecībā paret Hulkenbergu) “Red Bull” līderis tika garām savam “Sauber” tautietim.
No otras puses nevar aizmirst, ka Markam Vēberam nācās samaksāt par “Red Bull” steigu – austrālieša sacīkste beidzās pēc tam, kad nokrita aizmugurējais ritenis, kas nebija pienācīgi pieskrūvēts boksu apmeklējuma laikā. “Red Bull” par šo nolaidību tika sodīti ar €5000. Sods ir tik mazs, jo komanda sākotnēji nezināja par problēmu un tiklīdz tas tika atklāts, tā ieteica pilotam apturēt mašīnu.
Ķīnas GP boksu apemlkējumi
V | Pilots | Komanda | Laiks | Atst. | Aplis |
1 | Sebastian Vettel | Red Bull | 19.323 | 14 | |
2 | Felipe Massa | Ferrari | 19.449 | 0.126 | 36 |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 19.600 | 0.277 | 37 |
4 | Fernando Alonso | Ferrari | 19.719 | 0.396 | 6 |
5 | Paul di Resta | Force India | 19.831 | 0.508 | 53 |
6 | Jenson Button | McLaren | 19.862 | 0.539 | 49 |
7 | Nico Rosberg | Mercedes | 19.894 | 0.571 | 19 |
8 | Jenson Button | McLaren | 19.898 | 0.575 | 23 |
9 | Nico Hulkenberg | Sauber | 19.957 | 0.634 | 36 |
10 | Sergio Perez | McLaren | 19.969 | 0.646 | 24 |
11 | Felipe Massa | Ferrari | 20.027 | 0.704 | 19 |
12 | Romain Grosjean | Lotus | 20.083 | 0.760 | 7 |
13 | Sebastian Vettel | Red Bull | 20.084 | 0.761 | 31 |
14 | Romain Grosjean | Lotus | 20.109 | 0.786 | 37 |
15 | Sebastian Vettel | Red Bull | 20.191 | 0.868 | 51 |
16 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso | 20.235 | 0.912 | 37 |
17 | Sergio Perez | McLaren | 20.253 | 0.930 | 31 |
18 | Romain Grosjean | Lotus | 20.286 | 0.963 | 23 |
19 | Daniel Ricciardo | Toro Rosso | 20.303 | 0.980 | 23 |
20 | Paul di Resta | Force India | 20.320 | 0.997 | 32 |
21 | Nico Hulkenberg | Sauber | 20.327 | 1.004 | 29 |
22 | Daniel Ricciardo | Toro Rosso | 20.362 | 1.039 | 38 |
23 | Lewis Hamilton | Mercedes | 20.379 | 1.056 | 5 |
24 | Kimi Raikkonen | Lotus | 20.464 | 1.141 | 34 |
25 | Fernando Alonso | Ferrari | 20.521 | 1.198 | 23 |
26 | Lewis Hamilton | Mercedes | 20.584 | 1.261 | 21 |
27 | Paul di Resta | Force India | 20.598 | 1.275 | 14 |
28 | Jules Bianchi | Marussia | 20.625 | 1.302 | 32 |
29 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso | 20.716 | 1.393 | 43 |
30 | Giedo van der Garde | Caterham | 20.743 | 1.420 | 20 |
31 | Kimi Raikkonen | Lotus | 20.753 | 1.430 | 6 |
32 | Felipe Massa | Ferrari | 20.753 | 1.430 | 7 |
33 | Kimi Raikkonen | Lotus | 20.759 | 1.436 | 21 |
34 | Pastor Maldonado | Williams | 20.794 | 1.471 | 7 |
35 | Giedo van der Garde | Caterham | 20.905 | 1.582 | 6 |
36 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso | 20.977 | 1.654 | 15 |
37 | Pastor Maldonado | Williams | 20.982 | 1.659 | 39 |
38 | Fernando Alonso | Ferrari | 21.012 | 1.689 | 41 |
39 | Max Chilton | Marussia | 21.063 | 1.740 | 7 |
40 | Giedo van der Garde | Caterham | 21.067 | 1.744 | 37 |
41 | Jules Bianchi | Marussia | 21.097 | 1.774 | 6 |
42 | Charles Pic | Caterham | 21.265 | 1.942 | 5 |
43 | Mark Webber | Red Bull | 21.287 | 1.964 | 1 |
44 | Charles Pic | Caterham | 21.294 | 1.971 | 33 |
45 | Valtteri Bottas | Williams | 21.490 | 2.167 | 51 |
46 | Pastor Maldonado | Williams | 21.517 | 2.194 | 23 |
47 | Valtteri Bottas | Williams | 21.614 | 2.291 | 16 |
48 | Charles Pic | Caterham | 22.183 | 2.860 | 17 |
49 | Valtteri Bottas | Williams | 22.217 | 2.894 | 34 |
50 | Nico Rosberg | Mercedes | 22.299 | 2.976 | 5 |
51 | Nico Rosberg | Mercedes | 22.727 | 3.404 | 20 |
52 | Nico Hulkenberg | Sauber | 22.838 | 3.515 | 14 |
53 | Jules Bianchi | Marussia | 24.834 | 5.511 | 16 |
54 | Daniel Ricciardo | Toro Rosso | 24.946 | 5.623 | 4 |
55 | Max Chilton | Marussia | 25.091 | 5.768 | 21 |
56 | Max Chilton | Marussia | 25.151 | 5.828 | 33 |
57 | Mark Webber | Red Bull | 26.956 | 7.633 | 15 |