Gan “Red Bull”, gan “Mercedes” komandas biedru savstarpējā cīņā iejaucās komandas vadība, cenšoties nodrošināt to, lai abas mašīnas tiek līdz finišam. Turklāt šoreiz runa tik ļoti nebija par iespējamo sadursmi, kā par potenciālo riepu nodilšanu “Red Bull” gadījumā un degvielas patēriņa ierobežošanu “Mercedes” gadījumā. Tomēr rezultāti komandas pavēlēm, kas it kā ir aizliegtas Formulā 1, bija dažādi.
“Seb, ‘Multi 21′! ‘Multi 21′, vecīt!” pēc finiša atpūtas telpā sašutumu pat TV kameras priekšā nespēja noslēpt Marks Vēbers.
‘Multi 21′ ir “Red Bull” komandas radio kods pilotiem un tas nozīmē, ka komandas biedriem ir jātaupa tehnika (jāieslēdz dzinēju apgriezienu ierobežotājs) un jāsaglabā esošās pozīcijas. Vēl pirms sacīkstes komanda apsprieda šādu sacīkstes scenāriju un nolēma kā rīkoties šadā gadījumā, tomēr Fetels šoreiz ignorēja norunu. Kā redzējām, Sebastians Fetels, neskatoties arī uz atkārotiem Rokija (Fetela sacīkšu inženieris Žiloms Rokvelins) brīdinājumiem, ignorēja komandas pavēles un uzsāka cīņu ar Marku Vēberu, kurš savukārt bija par to visai nepatīkami pārsteigts.
Tostarp “Mercedes” komandā Ross Brauns atkal izbaudīja nepateicīgo pienākumu ierobežot savu pilotu ambīcijas vienības mērķu vārdā. Niko Rosbergs paklausīja komandai un Luiss Hamiltons uz pjedestāla par to pateicās savam komandas biedram.
Tātad abu komandu gadījumā līdzīga rīcība ar dažādiem rezultātiem un no tā izrietošajām sekām. Turpinājums noteikti sekos.