"Patlaban smagākais jautājums ir atbalstītāji," Eiropas un Skandināvijas čempiona tituli vēl nebūt nenozīmē, ka Gross ir apbērts ar sponsoru piedāvājumiem. Papildus līdzekļu meklējumi turpinās. Attiecībā uz sportisko pusi plāni gan ir skaidri. "Jebkurās sacensībās vēlos cīnīties ar līderiem un būt vismaz labāko piecniekā," Gross, atkarībā no pirmajiem startiem, mērķus ir gatavs pārskatīt. Lieki teikt, ka jelgavnieks grib nosargātu pērn iegūtos titulus. Pasaules čempionātā šogad plānoti pieci (viens no tiem augustā Rīgā), Eiropas — četri, bet Skandināvijas — septiņi posmi. Iespējams, Gross piedalīsies arī kādā no posmiem F-1 uz ūdens: "Rit diezgan nopietnas sarunas par iespēju kļūt par trešo pilotu komandā, kurā numur viens ir itālietis Gvido Kapelini." Uvim Slakterim situācija attiecībā uz F-1 ir skaidrāka: "Ja nenotiks nekas ārkārtējs, varētu startēt pirmajos četros no desmit posmiem." Pirmais jau ir aiz muguras — sestā vieta Katarā. 4. un 5.maijā viņš acīmredzot brauks Portugāles, bet jūnijā — arī Somijas un Krievijas posmā. Slaktera plānos ietilpst arī pasaules un Eiropas čempionāts F-2000. Cik un vai vispār braukt Skandināvijā, vēl nav izlemts. Divos posmos Somijā un Norvēģijā startēt gan iznāks, jo tie vienlaikus būs arī Eiropas čempionāta ieskaitē. "Mērķis ir uzvarēt pasaules un Eiropas čempionātos, taču — vai tas izdosies, rādīs laiks," Slakteris, kurš pērn šo sacensību kopvērtējumā ieņēma attiecīgi trešo un otro vietu, zina, uz ko tiekties. Viņa optimismu nedaudz gan piezemē fakts, ka arī F-2000 laivām kopš janvāra jābūt aprīkotām ar speciālu drošības sistēmu (Crash Boxes), lai līdz minimuma samazinātu varbūtību pilota dzīvības apdraudējumam. "Esmu salīdzinoši smags pilots — astoņdesmit deviņi kilogrami, tāpēc ar jauno Crash Boxes ieviešanu rezultāts ir stipri krities," Slakteris skaidro, ka pārmaiņas veicinājušas izmaiņām laivas balansā. Tās priekšgals vairāk nosveroties uz leju, tāpēc zūd ātrums. Piloti, kas ir ap 70 kilogramiem, pārmaiņas jūtot krietni mazāk. Patlaban top laiva, kurā jau būs jaunā sistēma, taču Slakteris šaubās, vai braucamais būs gatavs uz pirmo pasaules čempionāta posmu. "Laivai jābūt gatavai, taču tā vēl jāaprīko." Gross laivu jaunajiem noteikumiem pielāgoja jau pērn. Kurš ar drošāku laivu pratīs pabraukt ātrāk, uzzināsim tikai sezonas gaitā.
Laivās pēc pasaules zelta
Solīds sniegums četros Kontinentālās kausa izcīņas posmos F-2000, kas pagājušās nedēļas nogalē beidzās Ēģiptē, vieš cerības par ātrumlaivu sezonas sekmīgu turpinājumu. Abi labākie Latvijas piloti finišēja labāko pulkā. Priekšā palaižot vienīgi titulēto britu Kolinu Dželfu (55 punkti), Uģis Gross (Kalnciems Racing Team; 37) ieņēma otro, bet Uvis Slakteris (Riga Powerboat Team; 34) — ceturto vietu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.