Itālis komandu izveidoja septiņdesmito gadu beigās kopā ar biznesmeni Paolo Guerči, ar mērķi startēt Itālijas “Formula Ford” čempionātā. Trīs piloti ar šo komandu ieguva čempionu titulus, bet 1987. gadā “Forti Corse” pieteicās F3000 čempionātam (GP2 priekšgājējs), kur izdevās uzvarēt deviņās sacīkstēs.
1995. gadā “Forti Corse” spēra soli uz priekšu un debitēja F1 pasaules čempionātā, kur daļu komandas budžeta nosedza brazīliešu pilots Pedro Dinizs. Viņa komandas biedrs tajā sezonā bija Roberto Moreno, taču pa abiem punktus izcīnīt neizdevās.
1996. gada sezonā Dinizs pārgāja uz “Ligier” komandu, atstājot “Forti Corse” finansiālās grūtībās. Līdz startam tikt izdevās, turklāt FG03 formula bija pat konkurēt spējīgāka kā priekšgājējs FG01, taču ne Luka Badoers, ne arī Andreā Montermini pie punktiem netika.
Finansiālajām problēmām turpinoties, komanda noslēdza līgumu ar noslēpumaino kompāniju “Shannon Racing”. Cīņa par varu komandā nonāca līdz tiesai un bija par vēlu kaut ko glābt. Sezonas vidū “Forti Corse” pameta Formulu 1.
Nereti “Forti Corse” tiek uzskatīta par pēdējo patieso privāto komandu F1 čempionātā, jo vēlāk mazajām komandām jau bija nepieciešams kaut neliels ražotāju atbalsts.
Gvido Forti atgriezās autosportā 2002. gadā, kad divas sezonas vadīja komandu “Euro F3000″ čempionātā.