Latvija automobiļu federācijas prezidenta Jāņa Nagļa vadītā SAK pilnsapulce bija gana konstruktīva. Tika uzklausīts gan Jura Mūrnieka atskats uz iepriekšējos gados padarīto, sportistu priekšlikumi un ierosinājumi saistībā ar standarta automašīnu sacensību disciplīnām un turpmāko šo autosporta veidu attīstību.
Savā atskatā uz iepriekšējos gados paveikto Juris Mūrnieks akcentēja rallija supersprinta perspektīvas, nepieciešamību paaugstināt standarta automobiļu sacensību publicitāti un uzlabot tehnisko dienestu darbu, veiksmīgo savulaik populārā amatieru rallija, tagad minirallija, projekta attīstību, tāpat informēja par darbu pie jaunās rallijsprinta disciplīnas – Klasikas kausa izveides, kā arī plānoto sadarbību ar Lietuvu sadarbības posmu rīkošanā.
Šoreiz uz Standartautomobiļu padomes priekšēdētāja vietu savas kandidatūras bija pieteikuši veseli trīs kandidāti – reģionālo amatieru sacensību un treniņu organizators Gatis Krastiņš, autosportists un līdzšinējās SAK padomes loceklis Normunds Vuguls un esošais LAF SAK vadītājs Juris Mūrnieks.
Katrs no pretendentiem iepazīstināja ar savu līdzšinējo darbību un pieredzi, redzējumu uz Standarta automobiļu komisijas turpmāko darbu, kā arī atbildēja uz interesentu jautājumiem.
Balsu skaitīšanas komisijai -Reinim Pozņakam un Raimondam Strokšam, savi pienākumi šoreiz bija jāpilda īpaši rūpīgi, jo Jurim Mūrniekam un Normundam Vugulam atdoto balsu skaits atšķīrās tikai par 10.
Par LAF SAK padomes priekšsēdētāju, pilnsapulces dalībniekiem pieņemot lēmumu atklātā balsojumā, atkārtoti kļuva Juris Mūrnieks .
Juris Mūrnieks pateicās par izrādīto uzticību un iepazīstināja klātesošos ar savu komandu - jauno SAK padomes sastāvu.
SAK biedru pilnsapulce apstiprināja Standarta automobiļu komisijas padomi, kurā darbu turpinās Andris Millers, Jānis Teteris, Mārtiņš Bička, Itars Siliņš, Jānis Sniedzāns, Juris Aperāns.
SAK padome papildināsies arī ar diviem jauniem dalībniekiem – rallijsprinta un rallija supersprinta pilotu Ventu Bičuli un Vilhelmu Sniedzānu, kura pieredze kā senākā Latvijas rallija „Sarma” dibinātājam un organizatoram Standarta automobiļu komisijā neapšaubāmi būs patiesi vērtīga.