Pats Māris Neikšāns atzina, ka esot juties labi gan fiziskajā, gan mediju testā. Sestdienu sportisti pavadīja pie automašīnas stūres. No sākuma bija jāveic trīs asfalta, bet pēc tam – trīs grants ātrumposmi. Lai gan asfalta segums Baltijas sportistiem nav ierasts, jau no pirmajiem kilometriem ātrākais bija igaunis Ots Tanāks kopā ar stūrmani Kristo Krāgu. Otrajā ātrumposmā viņus pārspēja Māris Neikšāns un, kā izrādījās sacensību nobeigumā, šis bija vienīgais ātrumposms, kad kāds spējis būt ātrāks par Tanāku. Sacensību finišā Tanāks pirmais, bet Māris Neikšāns, atpaliekot pus minūti, otrais. Kā jau tika paredzēts, žūrija diez vai piešķirs abas Eiropas Pirelli Star Driver vietas Baltijas sportistiem. Tādēļ par 2010.gada Pirelli apmaksātajiem sportistiem kļuva igaunis Ots Tanāks un šveicietis Alekss Rašči, kurš startēja ar Renault Clio R3 automobili.
Neikšāns/Jansons izcīna otro vietu Pirelli Star Driver sacensībās
Austrijā notikušajā Eiropas Pirelli Star Driver sacensību finālā otro vietu izcīnīja LMT rallija komandas ekipāža Māris Neikšāns/Raivis Jansons. Tomēr latviešiem neizdevās iegūt sacensību galveno balvu – pilnībā apmaksātus sešus 2010.gada pasaules rallija čempionāta posmus. Sacensības Austrijā sākās jau piektdien, kad sportisti pierakstīja trasi un izgāja pirmās pārbaudes – sākotnēji uz velotrenažiera bija jāveic fiziskās sagatavotības tests, bet pēc tam bija jāatbild uz žūrijas jautājumiem, demonstrējot savas spējas komunikācijā ar medijiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.