“1994.gads bija trauksmes zvans Pirmajā formulā. Visi – gan komandas, gan Starptautiskā Automobiļu federācija – veica lielu darbu drošības jautājumu risināšanā, un, manuprāt, ir laiks to darīt atkal. Formula-1 sacīkstēs drošības nekad nevar būt par daudz,” aģentūrai Reuters izteicies McLaren komandas vadītājs Mārtins Vitmāršs.“Man liekas, pēdējā laikā mēs pārāk daudz esam aizrāvušies ar politikas veidošanu. Mums vajadzētu atgriezties pie čempionāta, cīņas, šova un drošības.”Arī Felipes Masas tautietis Rubenss Barikello, kurš apmeklēja kolēģi slimnīcā, atzina, ka notikumi Ungārijā liek atcerēties 1994.gada traģēdiju un ir uzskatāmi par zīmi, ka pilotu drošības jautājums ir jāizvirza prioritāšu priekšgalā.Jau ziņots, ka sestdien kvalifikācijas sacensību laikā Felipes Masas ķiverei trāpīja nepilnu kilogramu smaga atlūza no tautieša Rubensa Barikello mašīnas un Ferrari braucējs lielā ātrumā frontāli ietriecās riepu krāvumā. Autobraucējs tika nogādāts slimnīcā, kur viņam tika konstatēts galvaskausa lūzums un smadzeņu satricinājums.
Brazīlietim sestdien vakarā tika veikta veiksmīga galvas operācija, komplikācijas pēc operācijas neesot konstatētas, un viņš atrodas intensīvas terāpijas nodaļā.
Svētdien pēcpusdienā Ferrari pārstāvji informēja, ka Masam veikta datortomogrāfija, un tā uzrādījusi pozitīvus rezultātus. “Šobrīd Felipe ir pie samaņas un atpūšas. Viņa ģimene ir kopā ar viņu,” teikts paziņojumā. Kad autobraucējs varētu pamest Budapeštas slimnīcu, pagaidām nav zināms.
Nedēļu iepriekš līdzīgā situācijā bojā gāja Formula-2 čempionāta dalībnieks, 1964.gada F-1 čempiona Džona Sērtisa dēls Henrijs, kuram sacīkšu laikā pa ķiveri trāpīja no citas mašīnas nolūzis ritenis.
(papildināta ar priekšpēdējo rindkopu)