Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Putniņš par Singapūras F-1 sacīkstēm: Smags nakts pārbaudījums

Singapūras GP nakts sacīkste kļuva par garāko un smagāko pārbaudījumu šajā sezonā, un vislabāk šo pārbaudījumu izturēja Sebastiāns Fetels, kuram tā bija otrā uzvara šogad un otrā pēc kārtas Singapūras izgaismotajās ielās.

Lai gan sacīkstē netrūka incidentu un negadījumu, izstāšanās ar tālejošām sekām noteikti bija Lūisa HamiltonaMcLaren formulas hidraulikas problēma, kas no sacīkstes izslēdza ne tikai tās līderi, bet arī tuvāko Fernando Alonso sekotāju čempionāta kopvērtējumā.

Pēc Pastora Maldonado pārsteidzošā kvalifikācijas rezultāta Williams komandai sacīkste izvērtās ļoti neveiksmīgi - venecuēlietis jau startā zaudēja divas pozīcijas, bet vēlāk gluži kā viņa komandas biedrs Bruno Senna bija spiests izstāties tehnisku problēmu dēļ. Savu karjeras labāko rezultātu Singapūras ielās uzrādījaForce India pilots Pols di Resta, kurš spēja izvairīties no nepatikšanām un atnesa komandai ļoti svarīgus punktus.

Ar kārtējo fiasko Singapūras GP izcīņa noslēdzās Mihaelam Šūmaheram, kurš sacīkstes 38. aplī taranēja Žana Ērika Verņa Toro Rosso formulu. Incidentu, kas sākotnēji tika saistīts ar pieredzējušā pilota kļūdu, pats vācietis skaidroja ar bremžu problēmām. Pēc šī posma Alonso pārsvars kopvērtējumā ir sarucis līdz 29 punktiem, un viņa tuvākais sekotājs ir Sebastiāns Fetels.

Jāsecina, ka uzvarētāji mainās, bet līderis paliek - Fernando Alonso klusiņām turpina krāt goda pjedestālus un segt tuvākos sekotājus kopvērtējumā. Turklāt spānis to dara ar trešo vai brīžiem pat tikai ceturto ātrāko mašīnu konkrētajā trasē - tieši šī apskaužamā stabilitāte un psiholoģiskā noturība pašlaik bruģē ceļu uz Alonso trešo titulu karjerā un pirmo Ferrari sastāvā. Singapūras GP sacīkstē gaidītais juceklis neizpalika - grūti prognozējamais riepu nodilums, milzīgā slodze bremzēm un transmisijas sistēmai, lielākais degvielas patēriņš sezonā un fiziski ļoti smagie apstākļi pilotiem bija par iemeslu, ka šoreiz dabiskā atlase prasīja vairāk «upuru».Karstums, slodze un mēģinājumi piemānīt ķermeni saglabāt Eiropas laika joslas dzīves stilu atspēlējās pilotiem garās sacīkstes noslēguma daļā, kad koncentrācijas zuduma dēļ sākās kļūdas un brīžiem arī panika. To izmantoja Timo Gloks, kurš ar finišu 12. vietā ļāva Marussia komandai apsteigt Caterham un tādējādi sezonas izskaņā cerēt uz nopietnu finanšu injekciju, kas mazai komandai ir gandrīz eksistenciāli svarīgs notikums.

Singapūras sacīkste ieies vēsturē, jo pēdējo reizi sausā laika sacīkste divu stundu limitu pārsniedza tālajā 1991. gadā Fīniksā.

Nākamais posms notiks pēc divām nedēļām Japānā Sudzukas trasē.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Hokejs

Vairāk Hokejs


Basketbols

Vairāk Basketbols


Futbols

Vairāk Futbols


Teniss

Vairāk Teniss


Volejbols

Vairāk Volejbols


Motoru sports

Vairāk Motoru sports


Vieglatlētika

Vairāk Vieglatlētika


Riteņbraukšana

Vairāk Riteņbraukšana


Ziemas sports

Vairāk Ziemas sports


Citi

Vairāk Citi