2013.gada sezonā atsevišķas komandas un piloti ir asi kritizējuši jaunās “Pirelli” riepas, kas liek uzmanīgi taupīt spēkus un nebraukt ar pilnu ātrumu. Tomēr Raikonens tajā nesaskata problēmu.
“Es domāju, ka arī ar šīm riepām var braukt ar pilnu ātrumu, taču to ne vienmēr var darīt par visiem 100%,” atzina Raikonens. “Es domāju, ka riepas ir ļoti labas kvalifikācijai, jo tām ir lieliska saķere. Pērējais viss ir atkarīgs no pilota, jo katram pašam ir jāpieskata riepas sacīkstes gaitā.”
Tas nav īpaši atškirīgi no tā, kas bija pagājušajā gadā, vispmaz priekš mums noteikti nē,” atzina “Lotus” līderis. “Tāpēc es nesaprotu, kāpēc cilvēki sūdzas.”
“Mēs visi Formulā 1 lūdzām “Pirelli” piegādāt mums riepas, kas nodrošinātu dažādas stratēģijas un lai tas kļūtu par daļu no sacensībām,” skaidroja “Lotus” boss Ēriks Buljē. “Šogad esam redzējuši lieliskas sacīkstes un par to lielā mērā jāpateicas tieši “Pirelli”. Visiem tiek piegādātas vienādas riepas, tātad tikai no komandām un pilotiem ir atkarīgs, vai viņi spēs pilnībā tās izmantot.”
Torstarp notikušas jau pirmās izmaiņas sākotnējā “Pirelli” riepu sadalījumā. Uz Bahreinas posmu, kur sākotnēji tika plānotas mīkstā un cietā sastāva riepas, tagad riepu ražotājs ir atvedis vidējās un un cietās riepas, kas sagādās mazāk raizes komandām.