Ceturksnī pasaulē piegādāti 37,9 miljoni planšetdatoru, norāda IDC.
Tikmēr atsevišķā Strategy Analytics ziņojumā teikts, ka planšetdatoru tirdzniecība pagājušajā ceturksnī sarukusi pat par 7%.
Jaunākie IDC dati liecina, ka ASV informācijas tehnoloģiju gigants Apple Inc. otrajā ceturksnī saglabājis līderpozīcijas globālajā planšetdatoru tirgū ar 30% tirgus daļu, pateicoties šo ierīču pārdošanas apjoma kāpumam par gandrīz 15%.
Dienvidkorejas elektronikas uzņēmums Samsung Electronics reģistrējis tirdzniecības apjoma samazinājumu par 1%, taču spējis noturēties otrajā vietā ar 15,8% tirgus daļu.
Tikmēr Ķīnas Huawei ceturksnī uzrādījis ievērojami izaugsmi 47% apmērā. Kompānija ar 8% tirgus daļu ieņem trešo vietu.