Savukārt pieejamos izklaides pakalpojumus kā sociālie tīkli, video un mūzika izmanto tikai 27% viedtālruņu lietotāju.
Atšķirībā no Ziemeļvalstu iedzīvotājiem, kam viedtālrunis lielākoties ir rīks izklaidei un brīvā laika pavadīšanai, Baltijas valstu iedzīvotāji šobrīd viedtālruņus vairāk izmanto darba un ikdienas vajadzībām (Latvijā - 56%, Igaunijā - 54%, Lietuvā - 56%, Ziemeļvalstīs - tikai 32%).
Aptaujas rezultāti norāda uz Latvijas iedzīvotāju vēlmi viedtālruni izmantot praktiskām vajadzībām, ne tikai e-pasta un kalendāra pārlūkošanai, bet arī karšu izmantošanai ikdienā un ceļojumos. Kopumā 58% aptaujāto no Latvijas apliecina, ka izmanto savu tālruni navigācijai un karšu pārlūkošanai, Igaunijā šos pakalpojumus izmanto 55%, Lietuvā 51%, bet Ziemeļvalstīs 50% aptaujāto.
Izklaides pakalpojumus, piemēram, sociālos tīklus, mūziku vai video – Latvijā lieto 27%, Lietuvā - 26%, bet Igaunijā tikai – 18%. Savukārt video skatītāju skaits mobilajā telefonā Latvijā ir viens no zemākajiem - 41%, bet kaimiņzemēs tas ir aptuveni puse aptaujāto - Lietuvā attiecīgi - 51%, bet Igaunijā – 52%. Rekordisti šajā kategorijā ir Ziemeļvalstis, kur video mobilajā telefonā skatās 64% respondentu.
Apkopotā informācija liecina, ka LMT mobilā interneta lietotāji 42% gadījumu galvenokārt veic failu apmaiņu, 30% - lieto video saturu (skatās youtube.com, TV tiešraides), bet 27% gadījumu izmanto interneta pārlūkošanai.
LMT Tehnoloģiju Tendences ir Telia Sonera grupas tehnoloģiju tendenču pētījums, kurā piedalījās septiņas valstis ar vairāk nekā 10 tūkstošiem respondentu, tajā skaitā 1300 viedtālruņu lietotājs no Latvijas. Pētījums tika veiks 2011. gada septembrī – oktobrī, turpmāk tas tiks veikts reizi ceturksnī.