"Kad ieviesām 3G risinājumus, pirmajā dienā bijām ļoti skaļi un aicinājām visus nākt un izmēģināt, un daudzi arī atnāca un izmēģināja, diemžēl daudzviet nebijām gatavi tādam pieprasījumam, tāpēc šoreiz sākam pakāpeniski - no 15.novembra sāksim piedāvāt LMT mājas viedtelevīziju klientiem noteiktās vietās, kur varam nodrošināt pilnvērtīgu pakalpojumu," atklāja Pūķis, norādot, ka "lielā" viedtelevīzijas tirdzniecība tiks uzsākta nākamā gada pavasarī.
Viņš arī sacīja, ka nepaies ilgs laiks, līdz šis pakalpojums būs pieejams ļoti plašā Latvijas teritorijā, arī pierobežā, kas varētu būt vēl viena alternatīva tradicionālajiem TV pakalpojumiem šajā problemātiskajā reģionā.
Kā liecina LMT mājaslapā pieejamā informācija, LMT mājas viedtelevīzijas mēneša maksa ir 9,99 eiro. To iespējams lietot, izmantojot kādu no LMT mājas interneta pieslēgumiem.
Pašlaik televīzijā pieejami 18 Latvijas un ārzemju kanāli - LTV1, LTV7, Re:TV, RīgaTV 24, Sportacentrs.com, Mūzikas Video Kanāls, Latvijas Šlāgerkanāls, Sony"u.c.
Tāpat pieejamas LMT Straumes tiešraides un videoieraksti no Latvijā aktuāliem sporta, kultūras, mākslas un citiem notikumiem. Pieejami arī dažādu žanru Latvijas un ārzemju filmas un seriāli, populāri animācijas seriāli un filmas bērniem, kā arī TV programma, valodas un subtitru izvēle. Papildus pieejams arī YouTube saturs, spēles un lietotnes, kas pieejamas Google Play veikalā.
Uzņēmumā norāda, ka TV kanālu, filmu un seriālu klāsts pakāpeniski tiks papildināts.
Kā ziņots, LMT jau vairākus gadus piedāvā mobilo televīziju LMT Straume, kurā pieejamas vietējo TV kanālu translācijas, oriģinālraidījumi, tikai LMT Straumē pieejamas tiešraides un videoarhīvs.
Aprīlī LMT paziņoja, ka startē mājas televīzijas biznesā, un testa režīmā ieviesa LMT mājas viedtelevīziju.
Jūnijā Tele2 prezentēja Tele2 Atvērto televīziju, bet Jūlija sākumā telekomunikāciju operators Lattelecom prezentēja jaunu izklaides platformu Shortcut, kas piedāvā seriālu, filmu un TV kanālu satura apvienojumu, kā arī ekskluzīvas tiešraides. Divu gadu laikā gan tehnoloģijās, gan saturā uzņēmums plānojis ieguldīt divus miljonus eiro.
Jūlija beigās mediju koncerns MTG nāca klajā ar video un televīzijas pakalpojumu ViaPlay.