Vislielākā zīmola atpazīstamība ir cilvēkiem ar lielākiem ienākumiem - ienākumu grupā līdz 250 latiem par bankas izveidošanu ir dzirdējuši 77,5% iedzīvotāju, ar ienākumiem no 251-600 latiem – 95,5%, bet virs 600 latiem - 99%.
Vienlīdz labi informēti esot gan latviešu gan krievu tautības cilvēki. Nedaudz mazāk par bankas izveidošanu dzirdējuši laucinieki (83%), labāk informēti – rīdzinieki (94%).
Aptauja tika veikta no šā gada 11-16. augustam, aptaujājot 947 Latvijas iedzīvotājus.
Reklāmas aģentūras "DDB" izpilddirektors Andris Rubīns BNS komentējis, ka bankas Citadele zīmola augstā atpazīstamība nav
saistīta ar paša zīmola vērtējumu, bet gan ar lielo publicitāti saistībā
ar Parex bankas pārņemšanu un sadalīšanu. Viņaprāt, gan ir būtiski domāt arī par zīmola novērtējumu - vai jaunajai bankai un tās mērķiem
cilvēki tic.
A.Rubīns arī teica, ka veiksmīgs bija jaunizveidotās bankas pagaidu nosaukums, kad tā nereti tika dēvēta par "Labo banku", tādējādi jau iekodējot pozitīvu vēstījumu. Taču jebkurā gadījumā atmiņas, kas saistītas ar Parex banku, ir milzīgs izaicinājums bankas Citadele zīmolam, viņš atzina.
Banka Citadele tika izveidota, no Parex bankas atdalot tā saucamo "labo banku".