Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Aptauja: bankas "Citadele" zīmolu atpazīst 88% iedzīvotāju

88% Latvijas iedzīvotāju ir dzirdējuši par bankas _Citadele _izveidošanu un atpazīst tās zīmolu, par Snapshots aptaujas rezultātiem informē banka.

Vislielākā zīmola atpazīstamība ir cilvēkiem ar lielākiem ienākumiem -  ienākumu grupā līdz 250 latiem par bankas izveidošanu ir dzirdējuši 77,5% iedzīvotāju, ar ienākumiem no 251-600 latiem – 95,5%, bet virs 600 latiem - 99%.

Vienlīdz labi informēti esot gan latviešu gan krievu tautības cilvēki. Nedaudz mazāk par bankas izveidošanu dzirdējuši laucinieki (83%), labāk informēti – rīdzinieki (94%).

Aptauja tika veikta no šā gada 11-16. augustam, aptaujājot 947 Latvijas iedzīvotājus.

Reklāmas aģentūras "DDB" izpilddirektors Andris Rubīns BNS komentējis, ka bankas Citadele zīmola augstā atpazīstamība nav saistīta ar paša zīmola vērtējumu, bet gan ar lielo publicitāti saistībā ar Parex bankas pārņemšanu un sadalīšanu. Viņaprāt, gan ir būtiski domāt arī par zīmola novērtējumu - vai jaunajai bankai un tās mērķiem cilvēki tic.

A.Rubīns arī teica, ka veiksmīgs bija jaunizveidotās bankas pagaidu nosaukums, kad tā nereti tika dēvēta par "Labo banku", tādējādi jau iekodējot pozitīvu vēstījumu. Taču jebkurā gadījumā atmiņas, kas saistītas ar Parex banku, ir milzīgs izaicinājums bankas Citadele zīmolam, viņš atzina.

Banka Citadele tika izveidota, no Parex bankas atdalot tā saucamo "labo banku".

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses