"Bankām jau pašlaik ir ļoti attīstīts filiāļu tīkls, turklāt to klientu loks ir ļoti plašs. Pašlaik bankas jau izplata dzīvības apdrošināšanas, kā arī īpašuma apdrošināšanas pakalpojumus. Banku piedāvātā apdrošināšana ir populāra visā pasaulē. Tā arvien vairāk attīstīsies arī Latvijā," viņš stāstīja.
Dumpis teica, ka klasiskajām apdrošināšanas kompānijām bankas ir gan pietiekami spēcīgs konkurents, gan arī sadarbības partneris, jo banka kredītņēmējam var piedāvāt divu, triju vai pat četru apdrošinātāju variantus. "Tas visumā vērtējams pozitīvi," viņš norādīja.
Viņš atgādināja, ka Saeimā pašlaik tiek skatīti grozījumi Apdrošināšanas un pārapdrošināšanas starpnieku darbības likumā, kas paredz atļaut kredītiestādēm izplatīt vairāku apdrošināšanas sabiedrību apdrošināšanas polises, tādējādi darbojoties kā aģentiem.
Asociācijas prezidents arī sacīja, ka bankas ir nopietni ienākušas apdrošināšanas tirgū ar saviem pakalpojumiem, iegādājoties vai izveidojot apdrošināšanas kompānijas. "Šāda tendence pastāv. Esot šādai konkurencei, daudz vairāk iegūst patērētājs. Viņš kļūst izglītotāks, viņam ir lielākas iespējas izvēlēties izdevīgāko pakalpojumu," atzina Dumpis.
Uz jautājumu, vai, saasinoties konkurencei, apdrošināšanas pakalpojumi varētu kļūt lētāki, Dumpis atbildēja, ka cenas diez vai samazināsies, bet tās varētu nedaudz izlīdzināties apdrošināšanas sabiedrību vidū. "Tas, ar ko klientu varēs paņemt nākotnē, būs produktu kvalitāte un labs serviss. Būs svarīgi arī, lai apdrošinātāji maksimāli ātri izskatītu klientu iesniegumus un izmaksātu atlīdzības ātrāk. Apdrošinātājiem arvien vairāk vajadzēs rūpēties, lai klients būtu apmierināts," viņš klāstīja.