Aptauja liecina, ka 24% par polises atjaunošanu paļaujas uz apdrošinātāja atgādinājumu. 21% izmanto citus atgādinājuma veidus, piemēram, ieraksts mobilajā telefonā, ieskatīšanās polisē. Savukārt 10% iedzīvotāju paļaujas, ka par polisi viņam atgādinās ģimenes loceklis vai darba kolēģis. Interesanti, ka latviešu vidū ir lielāks īpatsvars (31%) tādu, kuri paļaujas uz apdrošinātāja atgādinājumu, nekā krievvalodīgo vidū (13%).
Tikai 11% vienkārši atceras polises atjaunošanas laiku - „tāpat vien, bez īpaša iemesla”.
10% no aptaujātiem auto apdrošināšanas polišu īpašniekiem atzinuši, ka ir nācies maksāt sodu dēļ savlaicīgi neatjaunotas OCTA polises.
Lai palīdzētu klientiem pārvaldīt savu apdrošināšanas polišu portfeli, If Latvia radījusi pirmo klientu apdrošināšanas portālu Latvijā.
Aicinām jūs piedalīties Portāla atklāšanas preses konferencē, kas notiks pirmdien, 21.aprīlī, plkst. 13.00 viesnīcā Rīdzene, Reimersa ielā 1, zālē „Kronvalds”. Preses konferencē informēsim arī par citām e-apdrošināšanas aktualitātēm un gatavību ieviest e-OCTA polises š.g. jūnijā.
Preses konferencē piedalīsies:
- Jānis Kesteris, If Latvia Baltijas & Krievijas IT vadītājs
- Ina Gudele, Īpašu uzdevumu ministre elektroniskās pārvaldes lietās
*Piedalījās 1082 iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 60 gadiem
Tuvākai informācijai:
Līga Lētiņa,
If Latvia Komunikāciju vadītāja
Tālr. 67 094 755
e-pasts: [email protected]