"Tādējādi, ja mārketinga speciālistiem izdosies viņus pārliecināt, patērētāju kreditēšanas tirgus var palielināties vēl par 12-15%," sacīja kompānijas socioloģe.
Viņa norādīja, ka atbilstoši kompānijas veiktās aptaujas rezultātiem diezgan liels respondentu skaits - 26,8% - ļoti nopietni attiecas pret savām kredītu saistībām un reāli vērtē savas finanšu un kredīta atmaksas iespējas. Tajā pašā laikā tikai 4,4% respondentu atbalsta valdības lēmumu ierobežot kreditēšanu saistībā ar augsto inflāciju.
Lai bremzētu inflāciju, valdība maijā apstiprināja inflācijas apkarošanas plānu, kas paredz izmaiņas kreditēšanas politikā, nekustamo īpašumu jomā, kā arī nodokļu politikā. Lielākā daļa no inflācijas apkarošanas plānā tapušajiem likumu grozījumiem stājās spēkā jūnija sākumā vai jūlijā.