“Jau šobrīd 1/3 mūsu klienti ceļojuma apdrošināšanu iegādājas Internetā. Pētījums apstiprināja „If Latvia” izvirzītās stratēģijas pareizību, ka, tuvojoties savam klientiem ar tehnoloģiju palīdzību, mēs taupām viņu laika un naudu”, teica Andris Morozovs, „If Latvia” AAS Valdes priekšsēdētājs.
Obligātā civiltiesiskā apdrošināšana (OCTA) ir pirmais apdrošināšanas pakalpojums, ko aptaujātie pirktu Internetā, to labprāt iegādātos 33% iedzīvotāju. Diemžēl pastāvošās likumdošanas dēļ, OCTA tirdzniecībai vēl nav tiesiska pamata. Nākamās populārākais apdrošināšanas veids, ko 14% respondentu labprāt pirktu Internetā, ir ceļojuma apdrošināšana un īpašuma un mantas apdrošināšana. 11% aptaujāto, izmantojot jaunākās tehnoloģijas, vēlētos pirkt brīvprātīgo auto apdrošināšanu (KASKO). 13% respondentu Internetā esot gatavi iegādāties visus apdrošināšanas pakalpojumus.
Lielākā daļa to aptaujāto, kuri vēl nav gatavi iegādāties e-apdrošināšanas pakalpojumus, uzskata, ka šie pakalpojumi ir pārāk komplicēti, lai tos pirku e-vidē. Bažas saskarties ar iespējamu grūtībām visvairāk parādās tieši lauku iedzīvotāju vidū.