Ieviešot karti, tikusi automatizēta veselības apdrošināšanas pakalpojumu lietošana - no apdrošināšanas programmu veidošanas līdz pakalpojuma saņemšanai veselības aprūpes iestādē un iestādes norēķiniem ar apdrošinātāju, skaidro uzņēmums.
If e-veselības apdrošināšanas karte līdzīgi kā maksājumu karte satur datus par klientam pieejamiem pakalpojumiem, to limitiem un limitu atlikumiem. Veselības aprūpes iestādēm, kas izmanto šo sistēmu, nav jāizmanto rokasgrāmatas vai kodu listes, lai pārliecinātos par klientam pieejamo pakalpojumu. To, vai klientam pieejams pakalpojums un nepieciešamais limits, kā arī - vai klienta karte tiešām ir spēkā, apdrošinātāja partneri var pārbaudīt, novelkot karti POS terminālā, skaidro If Latvia.
Sistēmas izveidē piedalījās un turpmāk e-veselības karšu apkalpošanu nodrošinās First Data, pilotprojektā piedalījās ārstniecības iestādes Gastro centrs, Quartus un Veselības centrs 4.
Laikā, kamēr e-veselības apdrošināšanas karte darbojās testa režīmā, to piekritušas izmantot vairāk nekā 20 veselības aprūpes iestādes, tāpat to izmantojuši vairāk nekā 500 If Latvia klienti.
If Latvia vadītājs Andris Morozovs norāda, ka, par spīti grūtākiem laikiem, uzņēmuma investīcijas nav apstājušās, un arī šogad plānots turpināt ieviest uzlabojumus un jauninājumus.