Viņš stāstīja, ka bankā ir izveidota komiteja, kas sastāv no visu struktūrvienību vadītājiem un vērtē iespējas nekavējoties samazināt izmaksas. Vaicāts, vai tiks pārskatīti arī izdevumi mārketingam, dažādiem sponsorešanas projektiem u.tml., N.Melngailis norādīja, ka ir jāizvērtē visas iespējas samazināt izmaksas, taču, no otras puses, bankai jāturpina strādāt un veikt mārketinga pasākumus.
"Es neizslēdzu, ka mēs turpināsim mārketinga pasākumus, tas jādara, lai piesaistītu klientus," sacīja N.Melngailis, vienlaikus norādot, ka izmaksas tiks izvērtētas ļoti operatīvi un "acīmredzamas lietas" tiek samazinātas uzreiz. Bankas vadītājs gan nenosauca konkrētus piemērus, taču atzina, ka nevienas Maybach markas automašīnas bankai nav palicis.
Viņš prognozē, ka konkrētāk par izmaksu samazināšanas jomām varēs runāt nākamā gada sākumā.
N.Melngailis uzsvēra, ka patlaban svarīgākais ir nodrošināt bankas likviditāti un stabilitāti.
Iepriekš Dienai bankā skaidroja, ka tai ir sponsorēšanas projekti, kas ir kā mārketinga sastāvdaļa, piemēram, kino Parex plaza, un ir liela daļa projektu, kas attiecināmi uz mecenātismu un ir sabiedrībā nozīmīgi projekti - ASK basketbola klubs, Nacionālais teātris un citi. Visos projektos Parex bankai ir konkrētas līgumattiecības, kas ir spēkā.
No šiem mērķiem tērēto summu nosaukšanas gan bankas pārstāvji atturējās, uzskatot, ka tas nebūtu ētiski no bankas partneru viedokļa. Parex banka vienlaikus uzsvēra, ka šie projekti neveido būtisku daļu no kopējiem mārketinga izdevumiem. Tā, piemēram, Parex plaza bankas skatījumā ir viens no efektīgākajiem ieguldījumiem, jo gada izmaksas pret klientu plūsmu kino kompleksā ir zemākas, salīdzinot ar to, ja būtu jāpērk reklāma televīzijā.
Interviju ar N.Melngaili lasiet pirmdien laikrakstā Diena.