Tas pats attiecoties arī uz Swedbank karšu norēķinu termināliem.
“Gan Ziemassvētku iepirkšanās drudzis, gan pēdējo dienu notikumi liecina, ka cilvēki masveidā veic darījumus ar kartēm, līdz ar to karšu pieņemšanas sistēmas ir noslogotas. Taču tās tehniski darbojas pilnvērtīgi, un dažkārt nepieciešams atkārtot darījuma veikšanu, lai to veiksmīgi varētu pabeigt,” skaidro uzņēmuma Baltijas valstu vadītājs Agris Štikāns.
Point arī apstiprina, ka šajā nedēļas nogalē 99% no uzņēmumiem uzstādītajiem karšu norēķinu termināliem darbojas pilnvērtīgi. Savukārt apmēram 7 tirgotājiem brīvdienās bija zināmas problēmas pieņemt norēķinu kartes, bet tās radušās sakarā ar tehniskas dabas jautājumiem, kā komunikāciju līniju bojājumiem, kas tika novērsti, cik vien ātri bija iespēja izbraukt uz tirdzniecības vietām.