Aptuveni 3% “If Latvia” un kompānijas GFK veiktās aptaujas dalībnieku nekad neatceras par apdrošināšanas polises atjaunošanu, bet 55% paļaujas uz kādu atgādinājumu. Portāls būs jauna iespēja, kā sekot līdzi apdrošināšanas polišu savlaicīgai atjaunošanai, norāda kompānija.
Portāls darbosies līdzīgi kā internetbankas. Tajā klienti varēs autorizēties caur savu internetbanku, tādējādi garantējot klienta datu drošību. Portālā “If Latvia” klienti varēs apskatīt savas spēkā esošās apdrošināšanas polises, sekot to termiņam, apmaksāt rēķinus, mainīt savus datus, pārskatīt pieteiktās atlīdzības un izdevīgāk nekā nereģistrētie lietotāji iegādāties jaunas apdrošināšanas polises savas ģimenes drošībai.
“Šodien pašsaprotami ir lietot internetbankas, kuras sākumā šķita kaut kas ekskluzīvs, nedrošs un nesaprotams. Tagad ir pienācis apdrošinātāju laiks,” uzskata “If Latvia” valdes loceklis un Baltijas & Krievijas IT vadītājs.
Turpmāk būs pieejamas divas portāla “If Online” vides — reģistrēto lietotāju vidē varēs autorizēties hanza.net, SEB I-bankas vai “Nordea” internetbanku klienti, kas varēs pārvaldīt savu apdrošināšanas portfeli un izmantot citas portāla iespējas, savukārt līdzšinējā “If Online” versija nereģistrētiem lietotājiem piedāvās iespēju iegādāties polisi internetā.