Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +7 °C
Viegls lietus
Otrdiena, 1. oktobris
Lāsma, Zanda, Zandis

PR: Baltijas tirgū darbu uzsāk pētījumu aģentūra "Compass"

Pētījumu aģentūra „Compass” specializējas uz efektīvu pētījumu risinājumu izstrādi komunikācijas vajadzībām. „Compass” klientiem visā Baltijā nodrošina atpazīstamības, pirms un pēc kampaņu, reklāmas investīciju, zīmolu tēla un patērētāju pētījumus, izmantojot aģentūrā izstrādātas unikālas metodes un „Publicis Groupe” aģentūru patentētās metodoloģijas.

Jaunā aģentūra organizē pētījumu risinājumu un metodoloģiju izstrādi, veic projektu vadību un nodrošina pētījumu datu analīzi. „Compass” nealgo savu intervētāju komandu „lauka darbiem”; tas aģentūrai ļauj katrā pētījumā vai tā posmā izvēlēties atbilstošāko un izdevīgāko no tirgū pieejamiem „lauka darba” veicējiem. Šāda darba organizācija ļauj efektīvi izmantot pasūtītājiem pieejamos resursus, lai sasniegtu maksimālu rezultātu.Aģentūra „Compass” izveidota, atdalot no jauno mediju aģentūras „Reactiv” pētījumu servisu, kurš darbojās un apkalpoja klientus kopš 2007. gada pavasara. Pētījumu nozīmes pieaugums, iekrātā pieredze un precīzāks pakalpojumu spektra fokuss bija galvenie iemesli atsevišķas aģentūras izveidei. Interneta pētījumu izstrādei un veikšanai aģentūras „Compass” rīcībā ir pārbaudīta metodoloģija, kas apliecinājusi savu efektivitāti visos Baltijas tirgos.„Pieaugot biznesa vides sarežģītībai, pieaug arī nepieciešamība pēc izpratnes par notiekošo un sakarībām starp dažādiem faktiem, lai pieņemtu pareizus biznesa lēmumus. Pētījumi ļauj izprast patērētājus, viņu rīcību un reakcijas dažādās situācijās, tādējādi sniedzot iespēju pieņemt pamatotus lēmumus. Lai sniegtu klientiem kvalitatīvus pētījumu pakalpojumus, 2008. gada nogalē ir dibināta jauna pētījumu aģentūra „Compass”,” skaidro Laura Viļuma, „Compass” pētījumu projektu vadītāja.„Compass” komanda vēl „Reactiv” sastāvā ir veikusi pētījumus tādiem klientiem kā „Adidas”, „Credit 24”, „Danske Banka”, „Dinamo Rīga”, „DT Mobile”, „Nestle”, „Pfizer”, „Rīgas Dzirnavnieks”, „Samsung”, „Spilva” un „Volvo”.„Compass” ietilpst Latvijas lielākajā mārketinga komunikāciju uzņēmumu grupā „MMS Communications Latvia”, kura Latvijā pārstāv pasaules trešo lielāko komunikāciju grupu „Publicis Groupe”.Informāciju sagatavoja pētījumu aģentūra „Compass”.Papildu informācija:Laura Viļuma„Compass” pētījumu projektu vadītājaTālrunis: 67334195Mob. tālrunis: 29477081E-pasts: [email protected] Zeļenkovs„MMS Communications Latvia”Sabiedrisko attiecību direktorsMob. tālrunis: 26447135E-pasts: [email protected]: andris.zelenkovs

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses