Šāds mūsdienīgs risinājums, kas atbilst labākajai Rietumu praksei, ir klientam ērtāks, palīdz ietaupīt viņa laiku, kā arī krietni piemērotāks sensitīvo veselības jautājumu gadījumā. Teleunderwriting jeb riska parakstīšana pa tālruni aizņem vidēji tikai 5-10 minūtes. Lielākā daļa Hansabankas klientu, kuri šādā veidā slēguši dzīvības apdrošināšanas līgumus sistēmas testēšanas laikā, atzinuši to par ātrāku, ērtāku un veselības jautājumu apspriešanai piemērotāku veidu.
Līdz šim, lai noslēgtu dzīvības apdrošināšanas līgumu un novērtētu risku, klientam vajadzēja ierasties filiālē un klātienē atbildēt uz jautājumiem par savu veselības stāvokli, lai speciālisti spētu piemērot atbilstošus apdrošināšanas nosacījumus.
„Ieviešot šo inovatīvo pieeju dzīvibas apdrošināšanā, varēsim sniegt vēl labāku servisu mūsu klientiem. Jau izmēģinājuma periods apliecināja, ka klienti atzinīgi novērtējuši šādu riska novērtēšanas veidu ,“ uzsver Renārs Karašs, Hansabankas Investīciju daļas vadītājs. „Dzīvības apdrošināšana ir iespēja parūpēties par savas ģimenes finansiālo stabilitāti un labklājību neparedzamu notikumu gadījumā – tā arvien biežāk tiek izvēlēta kā papildu izvēle, veidojot uzkrājumus vai slēdzot kredītlīgumus, un tas liecina par sabiedrības finanšu zināšanu kopējo pieaugumu“.
Teleunderwriting pakalpojums ir radies ASV 20. gadsimta. 80.gados. Šodien ASV aptuveni katra ceturtā apdrošināšanas sabiedrība izmanto teleunderwriting, bet Eiropā šādu pakalpojumu pagaidām piedāvā tikai nedaudzas apdrošināšanas sabiedrības.
Papildu informācija:
Kristīne Jakubovska
AS „Hansabanka”
Preses sekretāre
Tālr.: 67444560, 29128208
[email protected]