Tuvojoties Valentīndienai jeb Visu mīlētāju dienai, Nordea sniedz iespēju mīlētājiem personalizēt bankas maksājuma kartes ar savu mīļoto foto, izmantojot jauno pakalpojumu ”Brīvā dizaina karte”.Latvijā dabasskati populārāki par „otru pusīti”Nordea banka veica pētījumu, lai noskaidrotu, kā ikdienas steigā Latvijas iedzīvotāji sev atgādina par saviem mīļajiem. Kā izrādās, tad visbiežāk jeb ceturtā daļa no respondentiem, kam ir pastāvīgas attiecības, savas „otras pusītes” fotogrāfiju glabā mobilā tālruņa ekrānā (24%) un naudas makā (24%). Diemžēl divas trešdaļas no aptaujas dalībniekiem atzina, ka savas „otras pusītes” fotogrāfijas ikdienā līdzi nenēsā. Līdz ar to dabasskati (36%) un attēli ar ziediem (19%) daudz biežāk tiek izmantoti, piemēram, mobilo tālruņu ekrānu noformēšanā nekā dzīvesdrauga(-draudzenes) fotogrāfijas.Īpaši neromantiski ir precētie respondenti. Ģimeniskām saitēm saistītie aptaujas dalībnieki, īpaši sievietes, norāda, ka mobilā tālruņa ekrānā un naudas makā daudz biežāk nēsā bērnu nevis dzīvesbiedra fotogrāfijas. "Aptaujas rezultāti nav pārsteidzoši, tomēr liek aizdomāties. Bērnu foto visbiežāk izsauc tieši prieku un lepnumu – ko acīmredzot diemžēl ne vienmēr var teikt par savu otru pusīti. Tomēr labām attiecībām būtiski ir bez vecāku un vīra/sievas lomas atcerēties arī par pāra attiecībām - to laiku, kad otrs bija "vienīgais", norāda psihoterapeits Ansis Jurģis Stabingis.Mīļas atmiņas un ietaupīta vieta naudas makā – Nordea brīvā dizaina karteTuvojoties Valentīndienai, Nordea banka tirgū ievieš jaunu iespēju – ”Brīvā dizaina karti”. Tas ir jauns veids, kā personalizējot bankas maksājuma karti ar attēliem sev ikdienā līdzi nēsāt tuvo un mīļo cilvēku fotogrāfijas.„Šobrīd mūsu naudas makos vietu aizvien vairāk aizņem atlaižu kuponi un klientu kartes, tāpēc iespēja apvienot bankas maksājuma karti ar sev tuvo cilvēku fotogrāfiju vienā šķiet īpaši ērta. Turklāt tas ir veids, kā nosvinēt Valentīndienu – dodieties uz fotosalonu vai sarīkojiet fotosesiju mājās, un pēc tam pasūtiet bankā kartes, kas jums ikdienā atgādinās par tuvākajiem cilvēkiem,” stāsta Nordea bankas valdes locekle, Klientu apkalpošanas tīkla vadītāja Jana Strogonova.Kas sievietēm ir tikpat nozīmīgi kā laba apakšveļa? Aptaujas rezultāti liecina, ka sievietes biežāk nekā vīrieši (88% iepretim 69%) piedomā pie savu mobilo tālruņu ekrānu noformējuma, kā arī daudz biežāk nekā vīrieši (62% iepretim 34%) savā naudas makā nēsā līdzi sev tuvu cilvēku fotogrāfijas. "Fotogrāfija uz kartes ir kā laba apakšveļa – to redz tikai daži, bet apziņa, ka "tur tā ir" ir patīkama. Mūsdienu tehnoloģiju attīstība dod iespēju dažādos veidos paust savu individualitāti un viens no pēdējā laika jaunumiem ir arī personalizēta bankas izsniegta kredītkarte," saka A. J. Stabingis.Par aptaujuNordea bankas pasūtītā aptauja tika veikta ar OMD Snapshots starpniecību. Aptauja veikta 2009. gada janvārī. Tajā aptaujāti 947 respondenti, no tiem – 41% vīrieši, 59% sievietes. Par brīvā dizaina karti Nordea "Brīvā dizaina karte" ir iespēja klientam izvēlēties maksājumu kartei personīgu dizainu - savu attēlu vai kādu no Nordea galerijā piedāvātajiem gandrīz 100 dizaina risinājumiem. Brīvais dizains ir pielāgojams gan Maestro norēķinu kartei, gan MasterCard patēriņa kredītkartei ar kredītbrīvdienām. Brīvā dizaina kartei no 13. februāra, vienu dienu pirms Valentīndienas, iespējams pieteikties Nordea internetbankā un www.nordea.lv, kā arī Nordea klientu apkalpošanas centros.Papildu informācija:Dagnija Stuķēna, Sabiedrisko attiecību vadītāja-preses sekretāre, Nordea Latvija, tālr.: 67 077 610, mob.: 29 470 708, [email protected]
PR: "Nordea" banka mudina īpaši precētos pārus svinēt Valentīndienu
Precētie pāri savā naudas makā, mobilā tālruņa un datora ekrānā daudz biežāk ievieto savu bērnu, mājdzīvnieku vai dabasskatu attēlus, nevis fotogrāfijas ar saviem dzīvesbiedriem – liecina Nordea bankas veiktā pētījuma rezultāti. Lai nepiepildītos senais teiciens ”No acīm prom, no sirds laukā”, Nordea banka aicina arī ikdienā atcerēties par mīlestību un tuviem cilvēkiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.