Akcija norisinās jau sesto gadu un tās laikā klienti ir aicināti izteikt savu viedokli par apkalpošanas kvalitāti uzņēmumos, noskaidrojot, kuri ir klientu visaugstāk novērtētie pakalpojumu sniedzēji Latvijā. Kampaņa norisināsies visu marta mēnesi vairāk kā 900 apkalpošanas vietās visā Latvijā, tostarp 31 SEB bankas filiālē un klientu apkalpošanas centrā. "SEB bankā darbs pie klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošanas ir nepārtraukts, jo mainīgos tirgus apstākļos katra diena nāk ar jaunām prasībām un niansēm klientu apkalpošanas jomā. Tāpēc ir svarīgi līdzsvarot darbinieku zināšanu līmeni ar spēju nodrošināt operatīvu un kvalitatīvu apkalpošanu. Aizvadītajā gadā SEB bankas Siguldas filiāle iekļuva visaugstāk novērtēto apkalpošanas vietu pirmajā desmitniekā, apliecinot SEB apkalpošanas kvalitātes augsto līmeni. Arī šogad SEB banka izsaka pārliecību par saviem darbiniekiem un viņu sniegto servisu," atzīmē Šarlote Hagberga, SEB bankas vecākā viceprezidente. SEB bankas klientiem un filiāļu apmeklētājiem ir iespēja novērtēt sekojošas SEB bankas filiāles visā Latvijas teritorijā: Rīgā – Centra filiāli, Rīdzenes filiāli, Ziemeļu filiāli, Vecrīgas filiāli, Akadēmijas filiāli, Skanstes filiāli, Juglas filiāli, Dienvidu filiāli, Vienības gatves filiāli, Vidzemes filiāli, Pērnavas filiāli, Duntes klientu apkalpošanas centru (KAC), Dārzciema KAC; citur Latvijā – Salaspils filiāli, Jēkabpils filiāli, Limbažu filiāli, Daugavpils filiāli, Tukuma filiāli, Liepājas filiāli, Preiļu filiāli, Saldus filiāli, Dobeles filiāli, Ogres filiāli, Aizkraukles filiāli, Siguldas filiāli, Valmieras filiāli, Jelgavas filiāli, Bauskas filiāli, Aizputes KAC, KAC "Krāslava" un Ogres filiāles KAC Ogrē.Atsauksmes par klientu apkalpošanas kvalitāti uzņēmumos, kas piedalās šajā kampaņā, iedzīvotāji ir aicināti sniegt līdz marta beigām mājas lapā www.labsserviss.lv, kā arī zvanot pa tālruni 1188, nosūtot bezmaksas SMS uz 1188 ar kodu MARTS un Jūsu uzslavu vai aizpildot aptaujas anketas klientu apkalpošanas vietās. Kampaņas noslēgumā tiks noteikti TOP10 visvairāk uzslavētie uzņēmumi vairākās nozarēs. Rezultāti tiks paziņoti apbalvošanas ceremonijā, kas notiks 9. aprīlī.
SEB grupa ir Ziemeļeiropas finanšu institūcija, kas sniedz bankas pakalpojumus 400 tūkstošiem uzņēmumu un institucionālo klientu un 5 miljoniem privātpersonu. SEB grupa sniedz universālas bankas pakalpojumus Zviedrijā, Vācijā un Baltijas valstīs – Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. SEB grupa ir pārstāvēta arī citās Ziemeļvalstīs, Polijā, Ukrainā un Krievijā, kā arī lielākajos finanšu centros visā pasaulē. Uz 2009. gada 31. decembri SEB grupas kopējie aktīvi veido 2,308 miljardus Zviedrijas kronu (~225 miljardi eiro), kopējie aktīvi pārvaldīšanā – 1,356 miljardi Zviedrijas kronu (~132 miljardi eiro). SEB grupā strādā vairāk kā 20 000 darbinieku. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com.
Papildu informācijai:
Agnese Strazda, SEB bankas Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja – 67215521, 29149306
[email protected]
Vairāk par SEB grupu Latvijā: www.seb.lv
SEB bankas jaunākās ziņas mobilajā telefonā: www.seb.lv/wap