Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +5 °C
Apmācies
Pirmdiena, 18. novembris
Doloresa, Aleksandrs, Brīve

PR: "Swedbank": restrukturizēto klientu apmierinātība turpina pieaugt

Swedbank pētījuma* dati liecina, ka novembrī kredītapmaksas grūtības nonākušo klientu apmierinātības līmenis, vērtējot sadarbību ar banku, turpinājis pieaugt, sasniedzot augstāko novērtējumu pēdējā pusgada laikā. Īpaši augstu tikusi vērtēta Swedbank darbinieku attieksme un pieejamība.Novembrī pārliecinoši lielākā daļa — 85% restrukturizēto kredītu klientu ir pilnībā apmierināti ar kopīgi atrasto risinājumu.

Kopējā apmierinātība ir pieaugusi visu kredītproduktu klientiem — gan hipotekāro (81%), gan īstermiņu (87%), gan arī līzinga klientiem (86%). Ja salīdzinām rezultātus pirms pusgada — maijā 81% restrukturizēto klientu bija pilnībā apmierināti ar sadarbību. Novembrī salīdzinājumā ar maiju pieaugusi klientu apmierinātība ar Swedbank darbinieku attieksmi par 5%, sasniedzot 91%. “Pārdzīvojot pārmaiņas, cilvēki parasti “izdzīvo” četrus posmus — noliegumu, dusmas, problēmu pieņemšanu un samierināšanos. Restrukturizēto klientu apmierinātības līmeņa pieaugums liecina, ka mēs aizvien vairāk izprotam krīzes situāciju un pielāgojam savu rīcību šī brīža apstākļiem. Swedbank ir svarīga klientu stabilitāte ilgtermiņā, tāpēc cenšamies proaktīvi palīdzēt klientiem, lai ātrāk pieņemtu radušos problēmu un atrastu efektīvākos risinājumus,” uzsver Swedbank Privātpersonu finansēšanas daļas vadītājs Dzintars Kalniņš.Tā kā Swedbank piedāvā individuālu risinājumu katram grūtībās nonākušajam kredītņēmējam, ļoti svarīgi, ir iedziļināties katra klienta situācijā, kā arī izskaidrot tā būtību un ieguvumus. Novembrī pieaugusi kredītapmaksas grūtībās nonākušo klientu apmierinātība ar sadarbības aspektiem, sasniedzot augstāko vērtējumu kopš šī gada maija. Darbinieku attieksme ir augstāk novērtētā no klientu puses — 93% (maijā — 88%). Novembrī augstu novērtēta arī darbinieku pieejamība (tas nozīmē — darbinieki ir sazvanāmi un atbild uz e-pastiem) pilnībā apmierināti ir 91% (maijā tāds pats vērtējums). Lielākais pieaugums vērojams tādā aspektā kā darbinieku iedziļināšanās klientu situācijā — 89% (maijā — 78%).Jāatzīmē, ka sadarbības aspektu svarīgums ir cieši saistīts ar klientu vispārējo apmierinātību sadarbībā ar banku. Klienti kā svarīgākos aspektus min — darbinieku pieejamību, darbinieku iedziļināšanos un attieksmi, kā arī to, kā piedāvātais risinājums atvieglo kredīta atmaksu.Papildu informācijai: Kristīne JakubovskaSwedbankPreses sekretāreTālr.: 67444560, [email protected]

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Atdarina balsi, izkrāpj naudu

Finanšu krāpšana balstās uz vienkāršu biznesa modeli – tik ilgi, kamēr gūtie ienākumi atsvērs ieguldītos resursus, krāpnieki turpinās savu darbību. Krāpnieki, līdzīgi kā uzņēmēji, vienmēr me...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses