Pēdējās dienās patērētāju tiesību aizstāvji esot saņēmuši daudz sūdzību no šīs bankas klientiem par to, ka norēķinu konta apkalpošana maksa tiek palielināta līdz pieciem latiem mēnesī, savukārt, ja cilvēks šo summu maksāt nevēlas, banka piedāvā atvērt bezmaksas kontu, parakstot papildu vienošanos. Taču, kā uzsver PTAC, vienošanās patiesībā ir kredītlīguma grozījumi, kuri paredz būtiski saīsinātu termiņu kredīta atmaksai, paaugstinātas procentu likmes, kā arī ietver vairākus noteikumus, kas varētu tikt atzīti par netaisnīgiem. Tādēļ PTAC aicina bankas klientus rūpīgi iepazīties ar piedāvātās vienošanās tekstu, pirms to parakstīt. PTAC arī informē, ka uz saņemtās informācijas pamata ir sācis vērtēt Aizkraukles bankas rīcības atbilstību normatīvo aktu prasībām.
Tikmēr pati Aizkraukles banka, neskatoties uz plašo ažiotāžu medijos, pagaidām nav nākusi klajā ar savas rīcības plašākiem skaidrojumiem. Kā savukārt stāsta paši kredītņēmēji, kuriem banka pieprasījusi līdz 16.februārim iesniegt virkni papildu izziņu un dokumentu, pierakstīties pie bankas kredītmenedžera situācijas noskaidrošanai tagad var tikai uz marta sākumu. Klienti izsaka bažas, ka, ja prasītie dokumenti netiks iesniegti laikus, banka viņiem piemēros līgumsodu, kā tiek draudēts vēstulē. Dažiem kredītņēmējiem gan esot ticis paziņots, ka dokumentu iesniegšanas termiņš tikšot pagarināts līdz maijam.
Atbalstu Aizkraukles bankas klientiem sola Latvijas Kredītņēmēju apvienība (LKA). Kā vēsta LETA, LKA nolēmusi sadarbībā ar zvērinātu advokātu biroju uzņemties šo cilvēku interešu pārstāvību, ja viņi izteikts tādu vēlēšanos. Līdz šim apvienībā ir vērsušās ap 100 personu.