PTAC šā gada septembrī fiksēja gan vides reklāmu, gan piedāvājumus internetā, kuros tika apgalvots, ka "nulles tarifā" gan savienojums un zvani, gan SMS un internets esot pieejami par "0 santīmiem", taču, pārbaudot reklāmas, centrs konstatēja, ka patērētājs maksā vairāk nekā norādīto "nulles" tarifu.
Piemēram, patērētājam tiek noteikta maksa par pakalpojumu - 0,99 lati, pieslēdzot pakalpojumu uz nedēļu, vai 3,95 lati par pakalpojuma pieslēgšanu uz 30 diennaktīm. Tāpat patērētājam esot jāmaksā vairāk par minimālajiem īsziņas sūtīšanas izdevumiem, tātad faktiski netiek nodrošināta arī īsziņu sūtīšana, zvanu veikšana un interneta izmantošana bez maksas.
Līdz ar to PTAC šajās reklāmās konstatēja negodīgu komercpraksi un aicināja Tele2 nodrošināt citu tāda paša satura reklāmu atbilstību normatīvo aktu prasībām. Tā kā PTAC konstatēja, ka uzņēmums turpina šo reklāmu izplatīšanu, tad novembra sākumā tika sākta administratīvā lietvedība, kuras laikā PTAC konstatēja šajās Tele2 reklāmās pieļāvusi maldinošu komercpraksi.
Par to uzņēmumam noteikts 4000 latu sods, kas PTAC skatījumā Tele2 motivēs savā turpmākajā komercdarbībā nepieļaut atkārtotu šāda pārkāpuma izdarīšanu.
Tele2 PTAC viedoklim nepiekrita. Tele2 PTAC lēmumu ir tiesības pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā viena mēneša laikā no dienas, kad lēmums stājies spēkā. Lēmuma pārsūdzēšana neaptur tā darbību.
Šis nav pirmais Tele2 un PTAC strīds, jo centrs jau iepriekš konstatējis pārkāpumus uzņēmuma reklāmās.