Viņa norādīja, ka grupa palielinājusi apgrozījumu no 5,85 miljoniem eiro (4,1 miljona latu) pagājušā gada pirmajos sešos mēnešos līdz 12,48 miljoniem eiro (8,8 miljoniem latu) šī gada pirmajā pusē.
Rancāne skaidroja, ka kopš gada sākuma kolektīvās iepirkšanās portālu apmeklētāji iegādājušies gandrīz 1,2 miljonus kuponu Cherry Media Grupas portālos Baltijā. Šī gada otrajā ceturksnī Cherry Media Grupa sasniedza rekordu - tika pārdoti kuponi produktiem un pakalpojumiem 6,7 miljonu eiro (4,7 miljonu latu) vērtībā. Tas ir par 17% vairāk nekā pirmajā ceturksnī.
Baltijas kolektīvās iepirkšanās tirgū 2012. gada pirmajā pusē Cherry Media saglabāja līdera pozīciju - maijā grupa ieņēma 60% tirgus daļu Lietuvā, 58% - Latvijā un 59% - Igaunijā.
Cherry Media grupas vadītājs Alds Kirvaits prognozēja, ka 2012.gada kopējais apgrozījums varētu būt 26-29 miljonu eiro (18-20 miljonu latu) robežās.
Kirvaits, komentējot pārdošana apjomu pieaugumu portālos, stāstīja, ka Cherry Media palielina savu informācijas tehnoloģiju (IT) attīstības komandu un veic nozīmīgas investīcijas IT sistēmas uzlabošanai. Tāpat grupa atvērusi četrus jaunus produktu izņemšanas punktus Rīgā, Viļņā un Tallinā, kā arī ieviesusi sistēmu produktu piegādēm uz mājām.
Līdz augusta beigām plānots pabeigt IT infrastruktūras konsolidāciju, kuras rezultātā visu trīs valstu portāli atradīsies uz vienotas platformas. Tas ļaus ātrāk ieviest dažādus portālu uzlabojumus un jauninājumus visā reģionā, sacīja Kirvaits.
Kā ziņots, šā gada maijā daļu apmaiņas darījuma rezultātā apvienojušies divi kolektīvās iepirkšanās portālu tirgus līderi CityLife.lv un Cherry.lv.
CityLife.lv pirmā darbības gada apgrozījums sasniedza vairāk nekā 1,4 miljonus latu. Gada laikā portālā nopirkti vairāk nekā 600 000 dažādu produktu un pakalpojumu.
Portāls izveidots 2010.gada novembrī un līdz šim akciju rezultātā Latvijas iedzīvotājiem ietaupījis vairāk nekā divus miljonus latu. Portāls piesaistījis 170 000 reģistrēto lietotāju.
Cherry media Igaunijā darbojas ar zīmolu Cherry.ee, Latvijā - Cherry.lv, savukārt Lietuvā kā Beta.lt un Grupinis.lt. Patlaban uzņēmums nodarbina vairāk nekā 120 darbiniekus, sadarbojas ar vairāk nekā 4000 uzņēmumu un apkalpo simtiem tūkstošu cilvēku visās trīs Baltijas valstīs.
Kopš darbības sākšanas 2010. gada maijā Cherry Media izveidojusi sadarbību ar vairāk nekā 2300 preču un pakalpojumu piegādātājiem visās Baltijas valstīs, nodrošinot klientiem vairāk nekā 5500 dažādus piedāvājumus un pārdodot vairāk nekā miljonu kuponu.