“SEB Unibankas mērķis, attīstot klientu apkalpošanas servisu, ir sniegt finanšu pakalpojumus pēc iespējas ērtākā un klientiem izdevīgā veidā un laikā. Mēs apzināmies, ka ne vienmēr klientiem ir iespējams veikt visus nepieciešamos finanšu darījumus bankas darba laikā, tāpēc, ieviešot E-KAC, SEB Unibanka realizē SEB grupā veiksmīgi izmantotu klientu apkalpošanas modeli – aktīvi piedāvāt saviem klientiem elektronisko pakalpojumu izmantošanu ārpus bankas darba laika. Šis ir ļoti ērti izmantojams bankas pakalpojums gan privātpersonām, gan juridiskajām personām,” norāda SEB Unibankas filiāļu tīkla direktors Māris Larionovs.
Izmantojot E-KAC sniegtās iespējas, klientiem ir pieejams naudas iemaksas/izmaksas bankomāts, kas piedāvā ne tikai jau ierastās bankomāta piedāvātās finanšu darbības, bet arī veikt naudas iemaksu savā kontā. Bez tam, šobrīd SEB Unibankas naudas iemaksas/izmaksas bankomāti ir vienīgie Latvijā, kas pieņem arī jaunās Latvijas Bankas izdotās 100 latu naudas zīmes. Savukārt internetbankas Ibanka termināls ir īpaši radīts uzstādīšanai publiskās telpās un sniedz klientiem iespēju izmantot visus Ibankas pakalpojumus – veikt rēķinu apmaksu, naudas pārskaitījumus, darījumus ar vērtspapīriem, kā arī pieteikties pensiju 3.līmenim un dzīvības apdrošināšanai.
SEB Unibankas E-KAC t/c “Origo” klientiem ir pieejams no plkst. 4:30 līdz plkst. 24:00.
SEB grupa ir Ziemeļeiropas finanšu institūcija, kas sniedz bankas pakalpojumus 400 tūkstošiem uzņēmumu un institucionālo klientu un 5 miljoniem privātpersonu Skandināvijā, Baltijas valstīs, Vācijā, Polijā, Ukrainā, Krievijā un ir starptautiski pārstāvēta vēl 10 valstīs. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com
Papildu informācijai:
Agnese Gribuste, SEB Unibankas Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja
T.67779978, 29149306; e-pasts [email protected]
Vairāk par SEB Unibankas grupu: www.seb.lv
SEB Unibankas jaunākās ziņas mobilajā telefonā: seb.lv/wap