Izkārtnes garums ir 12 metri, bet augstums – 5,5 metri. Uzstādot izkārtni, izmantotas 20 tonnas betona. Tai ir uzstādīta arī atsevišķa zibens aizsardzības sistēma, izkārtne aprīkota ar gaismas diodēm un sensoriem, un diennakts tumšajā laikā būs izgaismota. Satumstot, sensori automātiski reaģēs un ieslēgs izkārtnes apgaismojumu.
Citadele zīmola ieviešanu visās bankas filiālēs un klientu apkalpošanas centros plānots veikt pakāpeniski līdz šā gada beigām.
Bankas zīmola stratēģisko izstrādi veica starptautiskā zīmolu aģentūra Wolff Olins. Tā ieviešana ir iekļauta bankas kopējā restrukturizācijas budžetā, un tā veido 7,66% no kopējā restrukturizācijas budžeta jeb 24% no bankas mārketinga izmaksām 2010.gadā. Minēto summu zīmolam veido izdevumi, kas saistīti ar jaunās bankas zīmola izstrādi un ieviešanu, reklāmu izvietošanu, filiāļu un bankomātu izkārtņu ražošanu, interneta lapu pārveidi, veidlapu izgatavošanu u.c. izdevumiem.