Savs zvanu centrs veic ar klientu apkalpošanu saistītas funkcijas, kas ietver klientu informēšanu, pakalpojumu pieprasījumu pieņemšanu, konsultācijas un klientu pretenziju pieņemšanu. Biznesa konsultāciju un mācību centra “LatConsul” valdes loceklis Normunds Lokenbahs uzskata, ka šodienas pasaulē veiksmīga uzņēmuma darbība nav iedomājama bez struktūrvienības, kas atbild par darbu ar klientiem. Zvanu centrs kā uzņēmuma struktūrvienība ir viens no efektīvākajiem veidiem klientu vajadzību apzināšanai. Šāds pakalpojums ir ieguvums gan uzņēmumam, gan tā klientiem, jo nodrošina tiešu un divpusēju komunikāciju ar klientiem. SIA „LatConsul” ir akreditēts mācību centrs, kas piedāvā vadības konsultācijas, Izglītības ministrijā licencētas kursu programmas, seminārus dažādu nozaru speciālistiem, kā arī atsevišķas interešu programmas. 2006. gadā uzņēmums kļuvis par valodu mācību programmas Euro Talk Interactive (CD-ROM svešvalodu apgūšanai) oficiālo partneri Latvijā. Šogad mācību centrs sāka piedāvāt pakalpojumus Kurzemē, atklājot Ventspils filiāli. Papildus informācija Aija Rengarte, produktu attīstības vadītāja, tālr.: 67216433, e-pasts: [email protected] Plašāka informācija par uzņēmumu: http://www.latconsul.lv Informāciju sagatavoja Iluta Ieviņa, sabiedrisko attiecību speciāliste, mob. tālr.: 29335298, e-pasts: [email protected]
Veiksmīgai sadarbībai ar klientu – sava zvanu centra izveide
Biznesa konsultāciju un mācību centrs “LatConsul” paplašina darbību oktobrī Rīgā atverot jaunu struktūrvienību - zvanu centru. „LatConsul” misija ir sniegt saviem klientiem kvalitatīvas zināšanas, kas nepieciešamas uzņēmumu labklājības celšanai. Lai turpinātu iesākto un pilnveidotu attiecības ar pastāvīgajiem un jaunajiem klientiem zvanu centra izveidošana ir veiksmīgs risinājums.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.