“Klients ir mūsu vērtība. Viņa dēļ cenšamies sakārtot, ieviest un pilnveidot. Visus līdzšinējos bankomātus esam papildinājuši ar divām nozīmīgām lietām, kas padarīs klientu maksājumu veikšanu daudz ērtāku. Visus nākamos bankomātus plānojam uzstādīt jau ar papildinājumiem, lai lietotājiem būtu maksimāli ērti saprast un lietot visus mūsu piedāvātos pakalpojumus, neatkarīgi no bankomāta ģeogrāfiskā izvietojuma,” skaidro SEB Unibankas vecākais viceprezidents Ainārs Ozols.
SEB Unibankas bankomāti piedāvā klientam izņemt skaidru naudu, aplūkot maksājumu kartes konta atlikumu, veikt Lattelecom, LMT, Tele2 un BITES rēķinu apmaksu, veikt mobilo telefonu priekšapmaksas kartes OKarte, Amigo, Zelta Zivtiņa, Hallo! un Urā! papildināšanu, kā arī aplūkot pēdējos sešus ar maksājumu karti veiktos darījumus un veikt pārskaitījumus starp maksājumu kartēm piesaistītajiem kontiem. Tāpat klienti bankomātos var reģistrēties pakalpojumam “Zelta īsziņa”, kā arī mainīt šī pakalpojuma parametrus vai atteikties no tā. Bet visos piecos galvaspilsētas skaidras naudas iemaksas un izmaksas bankomātos ir iespējams veikt arī skaidras naudas iemaksu savā kartes kontā.
SEB grupa ir Ziemeļeiropas finanšu institūcija, kas sniedz bankas pakalpojumus 400 tūkstošiem uzņēmumu un institucionālo klientu un 5 miljoniem privātpersonu Skandināvijā, Baltijas valstīs, Vācijā, Polijā, Ukrainā, Krievijā un ir starptautiski pārstāvēta vēl 10 valstīs. Uz 2006. gada 31. decembri SEB aktīvu apjoms ir 213 miljardi eiro, savukārt kopējais SEB grupai uzticētais aktīvu apjoms pārvaldīšanā veido 139 miljardus eiro. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com.
Papildu informācijai:
Agnese Gribuste, Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja – 67779978, 29149306 [email protected]
Vairāk par SEB Unibankas grupu: www.seb.lv
SEB Unibankas jaunākās ziņas mobilajā telefonā: seb.lv/wap