Nosaukuma maiņa saistīta ar piemērošanos Baltijas valstu tirgum un priekšrocībām, kas raksturīgas viegli uztveramiem un saprotamiem nosaukumiem. Patērētāju iesaistīšana, lai uzzinātu viņu viedokli, ir ierasta kompānijas Länsförsäkringar prakse. Jaunais nosaukums stiprinās kompānijas reputāciju un uzlabos tās panākumus vietējos tirgos.
„Jauna nosaukuma izvēle bija stratēģisks solis tālākai biznesa attīstībai šajā reģionā. Saskaņā ar mūsu kompānijas galvenajām vērtībām, Länsförsäkringar bija ļoti būtiski, lai, ienākot Baltijas valstu tirgū, kompānijas nosaukums to iedzīvotājiem būtu viegli izrunājams, saprotams un uztverams, kā arī saistītos ar skandināvisko izcelsmi. Mums bija īpaši svarīgi uzzināt tieši vietējo iedzīvotāju viedokli. Patērētāju iesaistīšana kompānijai svarīgu lēmumu pieņemšanā ir ierasta Länsförsäkringar prakse,” norāda kompānijas LF International prezidente Gunilla Svensone (Gunilla Svensson). Kompānija LF International izveidota, lai uzsāktu un pēc to izveides koordinētu filiāļu „Nordicia Apdrošināšana” darbību Latvijā un „Nordicia Draudimas” Lietuvā.
Jaunā nosaukuma izstrādes procesā liela nozīme tika veltīta patērētāju aptaujām. Vairāk nekā 50% aptaujās iesaistīto respondentu kā labāko un piemērotāko nosaukumu kompānijas filiālei Latvijā izvēlējās „Nordicia Apdrošināšana” un „Nordicia Draudimas” filiālei Lietuvā. Nosaukumi „Nordicia Apdrošināšana” un „Nordicia Draudimas” guva lielu respondentu atbalstu tādēļ, ka tie saistās ar Ziemeļvalstu kompānijām, kas tiek uzskatītas par stabilām, uzticamām, ar lielisku servisu un augstas kvalitātes produktu piedāvājumu.
Patērētāju aptaujas, intervējot viņus klātienē, Latvijā un Lietuvā tika veiktas 2007. gada oktobra beigās. Aptaujas dalībnieki tika izvēlēti pēc nejaušās izlases metodes, ņemot vērā viņu vecumu, dzimumu un tautību. Latvijā un Lietuvā tika veiktas 200 intervijas, aptaujājot cilvēkus vecumā no 18 līdz 61 gadam, kuri lieto vismaz divus apdrošināšanas produktus.
„Aptaujas dalībnieki tika lūgti izvērtēt trīs dažādus variantus kompānijas nosaukumam; lielākā daļa aptaujāto par labāko atzina nosaukumu „Nordicia Apdrošināšana” un „Nordicia Draudimas” vairākās kategorijās: uzticamība, pakalpojumu kvalitāte, cenu līmenis, kompānijas izcelsme un klientu apkalpošanas standarts,” norāda Gunilla Svensone.
Veidojot „Nordicia Apdrošināšana” filiāli Latvijā, tās korporatīvā kultūra tiks balstīta uz tādām vērtībām kā vienkāršība, godīgums un mūsdienīgums. Šīs vērtības ir ne tikai kompānijas vadības sastāvdaļa, tās ir arī pamats attiecību veidošanai starp „Nordicia Apdrošināšana” darbiniekiem un klientiem.
Länsförsäkringar ar tās filiāles „Nordicia Apdrošināšana” starpniecību savu darbību Latvijā uzsāks pēc visu likumdošanā paredzēto apdrošināšanas uzraudzības iestāžu atļauju saņemšanas. Pirmie produkti, kas tiks piedāvāti tirgū 2008. gada pirmajā ceturksnī, būs OCTA, KASKO un nekustamā īpašuma apdrošināšana.
Papildu informācija:
Aivars Vilnītis, „Nordicia Apdrošināšana” filiāles vadītājs Latvijā
Tālr.: +371 2910 1139
E-pasts: [email protected]
www.nordicia.lv
Gunilla Svensson, LF International prezidente
Tālr.: +46 73 964 14 26
E-pasts: [email protected]
www.lansforsakringar.se
Par „Nordicia Apdrošināšana”: Länsförsäkringar ar 24 neatkarīgām reģionālajām apdrošināšanas kompānijām un vienu kopīpašumā esošu kompāniju Länsförsäkringar AB ir Zviedrijas vienīgā vietējā un klientiem piederošā banku un apdrošināšanas grupa. Länsförsäkringar piedāvā plašu apdrošināšanas un finanšu pakalpojumu klāstu gan kompānijām, gan privātpersonām. Länsförsäkringar ir Zviedrijas nedzīvības apdrošināšanas tirgus segmenta līderis ar 30% lielu tirgus daļu. Tirgus daļas apjomi dzīvības un pensiju apdrošināšanas segmentā ir 10% un banku segmentā – 3.0%. Länsförsäkringar aktīvu apjoms sasniedz 18 miljardus eiro. „Nordicia Apdrošināšana” savu darbību Latvijā plāno uzsākt 2008. gada pirmajā ceturksnī. Papildu informācija www.nordicia.lv un www.lansforsakringar.se.